Babyecho praktijk - 3D4U in Zwaag.. ?? HMM

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Behappy, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hoi Hoi,

31 mei hebben wij een pret echo ,(geslachtsbepaling) bij 3d4u in zwaag..mara nou bedacht ik me in eens hmm..hoe hebben mensen het daar ervaren ?

Dus bij deze , heeft iemand daar een echo gehad en hoe was het ? de benadering enzo ?

:D

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    De vrouw die ik in Zwaag had, was echt super! Ik was negen weken toen ik heen ging en nogal angstig of alles wel goed zou zijn, maar ze wist me meteen gerust te stellen. Ze vertelde alles ontzettend leuk, deed nog even een 3D echo wat een grappig gezicht was van zo'n kleintje en gaf zelfs de opname op DVD mee.
    Heb ook in mijn omgeving alleen leuke verhalen gehoord.

Morgen ga ik voor de geslachtsbepaling heen en heb er enorm veel zin in! Dus in Zwaag zit je wel goed! Veel plezier alvast! :D

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

okee dat is fijn om te horen !!
    wij gaan dan over 5 weekjes, dan ben ik 17 weken en dan willen ze daar geslachtsbepaling doen..! ben zo benieuwd.
    hoop ook dat alles goed is ook met de kleine enzo haha .
    maar mooi dat jij zoveel positieve verhalen heb gehoord dat stelt me gerust.

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier ook bij de afgelopen 3 zwangerschappen positief benaderd.

Vind het echt topmeiden die echt de tijd nemen voor de echo.
    En als de kleine niet meewerkt mag je weer terug komen op een later tijdstip om nog eens een poging te doen, bij onze tweede lag ze namelijkd e hele tijd met haar gezichtje in de placenta of met haar hand ervoor en we mochten toen 2 weken later terugkomen.

Ben iedere keer met heel veel plezier heen geweest en ga zaterdag voor de laatste keer heen en ook hier kijk ik alweer erg naar uit.

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    super ervaringen gehad!
    bij onze twee mannetjes het pakket van 150 euro gehad (toen nog 140...), dus een echo met 16-17 weken en een echo rond de 28 weken. mooie beelden, aardige mensen, goede sfeer, helemaal goed!
    ook nu bij de derde het pakket van 150 euro gehad, ook helemaal goed, maar ook nog een echo gehad met 13 weken omdat ik erg onzeker was... het was een 2d echo waar we voor betaalden, maar ze heeft ons grotendeels 3d laten zien 'omdat het apparaat dat toch kon'. erg leuk!!

6. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Hele aardige meiden die er werken
    Leuk kletspraatje mee gehad en een super echo 3D !
    Zeker geen spijt van.
    Ik had overigens voor 70eur 20 minuten echo en 25 3D foto's plus dvd meegekregen.
    Wat wel erg leuk is, is dat ze het opnemen als je daar ligt.
    Dus als je voor de dvd kiest zie en hoor je jezelf ook terug : p

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

oke fijn al die goe eraringen.
    wij doen dan met 17 weken geslachtsbepaling voor 35,- met dvd want ze doen t niet eerder ....
    en dan later in de zw nog een 3d echo
    ben zo benieuwd !!
    die geslachtsbepaling is dan weer de 1e echo sinds de 11 weken echo ...haha zo spannend weer

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    behappy, ze doen het wel iets eerder evt. ik heb deze keer een bepaling gehad met 16+4, bij mn oudste met 16+5 en bij mn jongste met 17+0 idd...
    scheelt niet heel veel, maar zo kan je er nog een paar daagjes afsprokkelen hihi

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa ik zie nu dat ik dan 16+6 ben haha dus net geen 17 dus dat moet niet zoveel uitmakeb

maar pff voor je idee duurt t zo lang

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik telde alle keren ook echt af tot die echo hoor! maar het is zoooo leuk!

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

Nog ene paar weekjes behappy.
    Hier was ik inderdaad ook nog geen 17 weken zwnager met de geslachtsbepaling.

Wij gaan morgen weer heen om ons wondertje te bekijken, ben zo benieuwd hoe groot ze is en hoe het gezichtje eruit ziet.
    Vind het zo bijzonder om te zien.

Ben heel benieuwd hoe jij het over een maandje ervaren hebt daar.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa ik zou ook benieuwd zijn hoor !! zeker weten.
    ik had de 1e echo met 8 weken,, toen was het nog een ''gernaaltje'' maar zelfs dat vond ik al bijzonder om te zien. en met 11 weken bewoog hij of zij al..en kon je duidelijk zien de kaak en de neus enzo.

Nu dan nog effies wachten, en ik denk alleen maar: oohw hopelijk is ie goed gegroeid en doet zn hartje het nog goed enzo.

Maar aan de andere kant denk ik ook : oohww YESS dan zien we hem haar weer en alles komt en is goed.

gek he, dat je gedachte twee dingen kunnen zeggen -_- hihi
    maar mn 2e gedachte is wel sterker

13. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Het is idd aftellen dat deed ik ook.
    Mijn 3D echo was ook met 16weken en 6 dagen.
    1 dagje maakt idd niet veel uit.
    Alvast heel veel plezier meis!!!!

14. oxbow

oxbow Niet meer actief

Vandaag weer geweest voor een pretecho en ons madammetje wilde niet helemaal meewerken.
    Hebben evengoed een half uur van haar kunnen genieten.
    Maar omdat ze de hel tijd met haar neus tegen de baarmoederwand geduwd lag en de ene kant van haar gezicht in de placenta mogen we over 5 weken nog een keer komen.

Vind hun service ect super, want opzich hebben we haar gezichtje wel even helemaal kunnen bekijken, maar toch mogen we nog een keer als we willen en daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa dat is wel netjes dat ze dat dan zo doen met terug komen.

dankjulliewel ! en ik ga nu de weken maar aftellen pff

Share This Page