Hoihoi , Ik heb een vraagje ik heb afgelopen vrijdag een knal positieve ovulatietest gehad. Ik dacht net ik doe voor de zekerheid 1tje. 4 dagen later ziet de test er zo uit? weten jullie hoe dit kan ?
Dit is een negatieve ovulatietest? LH is aanwezig gedurende je gehele cyclus dus dit zegt niet zoveel.
Hij is inderdaad negatief, maar het test lijntje is voor mijn doen erg donker. Normaal gesproken echt turen na de eisprong
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt altijd een streepje hebben. Deze test is gewoon negatief. Misschien was je urine wat geconcentreerder, waardoor de streep wat duidelijker is. Je kunt hier verder niks aan afleiden qua eisprong of zwangerschap. Dit is een normale test. Succes!
Vrijdag positief getest.. inmiddels 6 dagen verder en nog steeds twee duidelijke strepen. Normaal zijn ze na de eisprong witter dan wit... Dit is hem van 5min geleden
Ik moet zeggen dat ik hem ook vrij donker vind. Zou het niet kunnen dat je ei niet gegaan is en nu nogmaals probeert? Als hij zo aanhoud zou ik over paar dagen een testje tegenaan wagen. Wie weet! Hoop dat het een teken is
Vrijdag echt een positieve gehad... zit nu 3 a 4 dpo.. alleen ik vind hem behoorlijk donker althnas dit is niet iets voor mij dat hij zo donker blijft.
Hij was op vrijdag knal postief.. met normaal een cyclus van 29 dagen moest mn eisprong zaterdag of zondag zijn. 5 mei menstruatie gehad
Normaal was ik allang gestopt, maar doordat hij nu na mijn idee vrij donker is ben ik doorgegaan... heb je een idee hoe dit kan?
Wellicht is je ei zaterdag/zondag toch niet gesprongen, maar gebeurt dat nu wel. Dan zou je deze maand een langere cyclus kunnen hebben. Op een zwangerschap zou hij nog niet kunnen reageren, lijkt mij, op 3/4 dpo. Ben benieuwd waar dit naar toe gaat! Succes
Hoe kan ik vrijdag dan echt een knal knal rest hebben gehad? Het is wel minder donker als afgelopen vrijdag alleen nog erg donker haha volg je me nog
Volgens mij kan het wel een zwangerschap zijn hoor... Ik testte bij mijn laatste zwangerschap ook zo met een ovulatie test omdat ik geen zwangerschapstesten had en normaal waren mijn ovu testen na de ovulatie zowat wit. Ik zat wel veel verder na mijn ei maar ik wist dat het iets moest betekenen omdat mijn ovutesten altijd praktische wit zijn. Spannend!!!
Een positieve ovulatietest is geen garantie dat je ei ook echt springt. Soms heeft een eitje een 2e piek nodig om te springen. Hij is nog steeds negatief.
Je hebt nooit eerder doorgetest, misschien heb je dit normaal ook wel. Zolang het negatief is, is het iig niets.
Nee niet eerder door getest omdat ik 1 dag na de eisprong helemaal niets meer zag alleen een controle streep
Ik snap je! Is ook vreselijk irritant dit.. Mindf*ck Wat @Meiske2015 zegt, kan dus zo zijn. Een positieve ovulatietest hoeft niet altijd te betekenen dat je ei ook daadwerkelijk gaat springen. Enige wat je nu kan doen is doortesten met ovulatietesten om te zien of hij gaat knallen. Houdt wel in je achterhoofd dat je altijd het LH hormoon in je lichaam hebt en dit ook kan schommelen. Daardoor kunnen ovulatietesten ineens oplopen en ook weer aflopen.
Dat wil niet zeggen dat je ei daadwerkelijk gesprongen is. Het kan best zijn dat je een tweede lh-piek hebt.