Ziet jouw partner je graag leuk gekleed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.729
    18.836
    113
    Vrouw
    Ik vroeg mij al afbellen wat jij bedoelde met uw reactie.:o::roflmao:

suus1983 en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Mijn man haat makeup, beetje "ik zie iets maar weet niet wat" is de grens. Overduidelijk make-up vindt hij echt walgelijk.

Leuke kleding, mja wat definieer je als die categorie, zo op zn tijd als we ergens heen gaan ofzo. Maar hij ziet me net zo lief in een joggingbroek / werkbroek (klussen) en een paar veiligheidsschoenen. Meest sexy als ik gewoon lekker mn ding aan t doen ben en vrolijk sta te rommelen en klussen.

Normaliter draag ik een spijkerbroek met een tshirt of een trui overigens.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik vind het heel leuk om mijn vriend in een mooie blouse met spijkerbroek te zien, maar kan hem ook heel knap vinden in een 'gewone' outfit die hem goed staat.
    Bij hem is er geen pijl op te trekken, maar wat ik aan heb doet er niet heel veel toe geloof ik. Ik weet dat hij aansluitende shirts mooi vind zodat ie mn rondingen kan zien (zijn woorden). Ik draag ze tegenwoordig zelden want wat hij rondingen noemt zijn voor mij flinke love handles die ik niet hoef te zien blubberen :roflmao:
    Ik heb nog niet echt een situatie gehad waarin ik een leuk jurkje ofzo aan heb getrokken, maar t zou best kunnen dat hij er totaal niet anders van wordt.
    Wel of geen make up doet hem ook niet zo veel, ik draag ook weinig, als ik t al op heb.

Kan hem wel heel blij maken met een mooi lingerie setje, maar dat was niet helemaal waar dit topic op doelde geloof ik :roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina