hehe eindelijk een foto weten te plaatsen van de echo.....wat zien jullie er in?BEN ZO BENIEWD OF JULLIE HETZELFDE ZIEN!
Mmmm sorry, ik weet echt niet waar ik nu naar kijk....bedoel je of je kan zien of het een meisje of een jongetje is...? Kan je misschien uitleggen hoe het kindje ligt?
mijn gevoel en voorral mijn oog zeggen een meid,al vanaf het begin,en omdat ik al een zoon heb is het natuurlijk extra spannend.manlief wil het niet weten,en ik ben gewoon zooooo nieuwschirig dat ik gewoon ff moest weten of meer mensen een koffieboon zagen....... ....
Volgens mij ook een meisje! Zie in iedergeval niet wat je bij een jongen ziet! Bij mn dochter zag je wel echt 2 stipjes dat zie ik ook niet dus.. Maar denk meisje..
Ik kan dat dus echt niet zien he op die foto's hihihi zouden jullie eens op mijn site kunnen kijken en dan vertellen wat jullie denken dat het word... Het gaat om www.freewebs.com/chantalotterspeer en het staat onder het kopje '' Ons eerste Guppie '' en dan gaat het over de laatste foto... Laat maar een berichtje achter aub ben wel benieuwd wat jullie zien.... Ik twijfel namelijk....
erlida ik denk ook een meisje zie mijn echo van ons meisje in mijn album. winnythepooh ik denk een jongen
ik denk een jongen boven het koffieboontje zoals gezegd zie ik een soort van buisje met een rondje erop dus ik denk een jongen lijkt op mijn echo foto en wij krijgen ook een knulletje liefs diana
Ik denk ook een meisje. Bij een jongetje ziet het er heel anders uit. Het balzakje is is een beetje een ovaalachtig rondje. terwijl je hier naar iets heel anders kijkt. Winny, bij jou denk ik ook eerder aan een jongetje.
Erlinda...Ook ik denk een meiske Winnie...Bij jou denk ik ook werkelijk een kereltje! Wat dacht je gyna/Vk dan te zien winnie?