Wil niet vervelend doen/zijn maar jij was degene die eergisteren nog zei: wie heeft jou dat wijsgemaakt dat KV 2 voor 5 indrooglijntjes heeft...............
Meid.. het streepje is idd iets dunner dan de ander, maar ik heb heul veul kv testen versleten en nog noooooooit een indroger gehad.. streepje was zwanger.. en anders witter dan wit.. dus ik zeg ook ZWANGER.. morgen nog 1 doen en je zult zien dat er nog een streepje komt...
Mijn test zag er 7 weken geleden ook zo uit en ik ben ondertussen alweer 11 weken zwanger. Ik zeg dus: ZWANGER en die reactie van Noena moet je maar gewoon vergeten!
ja hoooor zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd meis!!!!geniet ervan ik kan het zelf ook nog niet bevattennnn
Streepje komt niet als je niet zwanger bent, een roze streepje is dus een teken van een zwschap anders bleef de test wit. De test reageert alleen op jouw`n hcg... Meid doe morgen nog een test!! En je zult zien er komen weer zo`n prachtige streepjes!!!
Gelukkig!!! Dank je! Wat hebben jou kids mooie namen zeg, ik zit stiekum hier ook al te denken aan namen en dacht ooit als ik nog eens een meisje krijg, ook dubbele naam, prachtig!
Lief, dank je! Tja en eergisteren zei ze over deze zelfde test toen ik twijfelde of het een indrooglijntje was: wie heeft jou dat wijsgemaakt dat KV 2 voor 5 indrooglijntjes heeft??? Dat heb ik tegen haar gezegd en nu geeft ze niet thuis
Mijn kruitvat testen zagen er ook zo uit en ik heb ook nog nooit een indrooglijntje gehad bij deze testen (ik heb echt heel heel veel testen gedaan) Jij bent dus gewoon hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd, ga maar lekker mooie dubbele namen verzinnen!
Toen ik deze test zag had ik tranen in mijn ogen van blijdschap! NU heb ik tranen in mijn ogen van jullie ontzettend lieve reacties! Meiden, ik ben zwanger!!!!! Ga er enorm van genieten!!! Voor alle meiden die nog in spanning zitten, succes, weet hoe het is! Voor alle ook net zwangeren: OOK van harte gefeliciteerd! Op naar een kertskindje ps leeuw76: laat ik zelf ook leeuw76 zijn de 2e
whaaa haaa haaaa, ben ik ff in de bonen!! Spanningen zeker... Haal Britt76 en leeuw86 door elkaar! SORRY!!!
als ie in het echt even breed is ben je gewoon hartstikke zwanger.. en ik wou echt niet je pret bederven, het zou allee jammer zijn als jij gaat juichen om gebakken lucht