Daar heb je ook gelijk in Noena, ben al eens eerder blij geweest om NIETS, is heel erg! Ja dat heb je gezegd, was 1 van mijn eerste topic waarin ik vroeg of men kon zien of het een indrooglijntje was op mijn test omdat ik dat hier al eerder had gelezen en dat was je antwoord Anyway, ik weet dat niemand hier elkaars pret wil bederven en we hier allemaal met dezelfde reden zitten en praten, alleen maar goed en soms ook heel leuk!
en heb je al een andere test gedaan voor de zekerheid?? ik had nog nooit meegemaakt of gehoord dat 2v5 een indrooglijntje geeft, maar de laatste tijd hoor ik wel vaker dat ie dat wel doet.. denk dat ik daarom die reactie in deze topic gaf
nou ik heb ook 4 keer getest met kruidvat en als ik m aan de dokter laat zien en die zegt wij hoeven niet nog een test te doen wat er zit hcg in dan ben je 19 december uitgerekend moet ik dat maar geloven he??hahahaha. meiden weet je??de onzekerheid blijft totaan de eerste echo daarna weer de 20 weken echo en daarna totdat het geboren is maar we gaan lekker proberen te genieten!!!!!
hij is gewoon lekker positief! onzekerheid heb ik hier ook heeeeeel erg...zo van; zal het allemaal echt zijn?
weet je wannner die onzekerhied pas ECHt weg is...als je je baby vasthoudt na de geboorte, en dan nog na een paar maanden denk je.....pffff hebben wij een baby!! Het is een prachtig en gelijk onwerkelijk geschenk dames!!
Je hebt helemaal gelijk, je moet blij zijn en er enorm van genieten maar bij mij komt het ook omdat ik in oktober een VMK heb gehad dus ik geloof niets meer tot het er is Maar dat het een geschenk is, is niet te betwisten!! Alle zwangeren, geniet ervan, als je kan....
op de eerste foto moet ik goed turen maar denk dat ik een heel licht roze streepje zie, voorzichtig....op de negatieve zie ik helaas niets. Met ochtendurine gedaan? Anders even doen, is ie misschien wel donkerder, wanneer is je NOD?
Jais ook een wazige foto.. Nee was niet met ochtend urine, was rond half 6 ut 'savond dus.. De 20ste is mijn NOD.. Was meer een testje om mezelf niet gek te gaan maken, en dan zie je toch iets haha.. Maar ik wacht nu tot minimaal de 20ste met testen.. Toch bedankt voor het reageren! Groetjes!
nou in principe kun je gewoon weer 2 dagen later testen en dan moet het streepje duidelijker zijn meid...