Ziet negatief er zo uit????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lindsay33, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja nu ben je toch al begonnen!!! hahahaha

2. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    haha dat is waar.. hou het denk ik toch niet vol tot de 20ste.. maar proberen kan altijd.. maja aan de andere kant wil je wel weten waar je aan toe bent.. hmmm moeilijk hihi..

3. Alita

Alita Niet meer actief

ben je gek zeker hou je dat niet vol en waarom ook?
    Het ziet er toch erg positief uit?

Na 2 dagen weet je dan tenminste of het streepje duidelijker is geworden....
    Ik heb altijd gewacht tot mijn nod trouwens, ja goed jij niet dus nu kun je ook net zo goed doorgaan...hihi
    Maar kan ik me ook wel voorstellen met je onderschrift....zou fantastisch zijn he meid als het raak is!!

4. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja echt wel, zou echt super super zijn!
    Ja waarom zou je ook wachten inderdaad, ziet eruit als een goed begin ! Zo krijg je teminste weer een beetje hoop!

Nog ff he, dan weten jullie wat het word? ga je het bekent maken?

Groetjes!

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja wij gaan het bekendmaken, we hebben vorige wek een echo tussendoor gehad en snel even gekeken en het zag er uit als een meisje, maar 100% zekerheid hebben we nog niet!!
    Spannend!!!

Ja tuurlijk meid, ik heb idg goede hoop hoor....zal dalijk mijn testjes eens in mijn album zetten kun je zien hoe licht de mijne zijn!!

6. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Hi, wat geweldig allemaal voor je!
    Hier nog steeds onzekerheid: zie mijn nieuwe topic, ben er niet gerust over maar ja weer afwachten maar.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ga eens kijken meid...;)

8. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Ik wilde je toch nog even laten weten dat JIJ gelijk hebt gekregen, helaas! Zo zie je weer, idd niet te vroeg juichen:(:(

9. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

echt jammer voor je:( op naar de volgende ronde meet goede hoop en hopelijk ene dikke vette knaltest:)

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o wat balen meis op naar volgende ronde:(

Deel Deze Pagina