Zie't niet meer zitten

Discussie in 'De lounge' gestart door PamEnMarcel, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi iedereen,

    Ik had vandaag toch zoiets belachelijks meegemaakt en ik vroeg me af of jullie hier ervaring mee hebben en wat jullie gedaan hebben...

    Ik werk bij een vrij groot bedrijf voor meer dan 5 jaar. Ondertussen ben ik al bij de derde afdeling beland i.v.m. het steeds reorganiseren van't bedrijf.
    Tijdens m'n zwangerschap vorig jaar vroeg de directeur of ik er misschien belang bij had om bij een andere afdeling te werken (sinds 2 jaar doe ik boekhouden en puur kantoorwerk). Ik heb't afgeslagen omdat het me toendertijd niet goed leek. Ik was nl. zwanger, daarna had ik zwangerschaps-/ouderschapsverlof plus ging't om een vrij stressvolle functie. Toch bleef hij't vragen en ik sloeg't steeds af.
    Maar goed, 2 weken geleden heeft hij mijn baas zover gekregen dat hij (en ik dus ook) min of meer geen keus had dat ik overgeplaatst word. Ik vond het ook niet erg want ik ben nu weer helemaal fit (werk nog wel parttime) en ik begin toch wel weer dat gestress te missen. Het werk wat ik nu doe is leuk, maar het is het net niet zeg maar. Dus heb ik afgelopen maandag ja gezegd. Daar was mijn manager absoluut niet blij mee en is ie dus behoorlijk teleurgesteld in mij omdat ik ja heb gezegd.

    Vandaag sprak hij (de directeur) me helemaal pissed off aan waarom ik aan mensen heb doorverteld dat ik naar die afdeling ga. Iedereen van't bedrijf wist't en dat was niet goed vond hij. Hij was er echt boos om! Ik heb gezegd dat ik het aan mijn eigen afdeling had verteld en 3 mensen buiten de afdeling. Ik vond't nogal logisch aangezien ik van mijn manager had begrepen dat ik al per 1 april zou worden overgeplaatst. De andere leidinggevenden wisten het ook al omdat hij zelf een mail had geschreven! Hij zei dat het dan misschien wel niet doorging en hij zou nog bepalen dat als het doorgaat wanneer ik dan overgeplaatst word.

    Mis ik nou wat...? Ik ben nu echt helemaal van slag, ik weet echt niet wat ik ermee moet... Het nare is dat ik me niet kan veroorloven om op te stappen aangezien het heel moeilijk is om een vast contract te krijgen tegenwoordig. Help :cry: ...
     
  2. lydia31

    lydia31 Fanatiek lid

    7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    erg vaag zeg.

    liefs lydia
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien had je dit beter kunnen plaatsen onder zwangerschap en werk.
    1 april? geen grapje?
    Als je naar een andere afdeling gaat binnen een bedrijf,moet je je aanpassen meestal staat dit in je contract,dat je bereid bent op alle afdelingen te werken. Ik heb dat ook gehad, maar nu vind ik het ook wel weer leuk.
     

Deel Deze Pagina