Hallo, even kort de situatie uitleggen, ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad op 11,5 weken het vruchtje was gestopt met groeien op 9,5 week. Ik heb de miskraam opgewekt met cytotec en dit is allemaal heel goed verlopen, heb 2 weken na de miskraam een test gedaan en deze was negatief. We zijn gewoon verder gegaan voor opnieuw zwanger te worden, en omdat ik al van vorige week dinsdag zowat de zelfde tekens had als toen ik vorige keer zwanger was heb ik vandaag een test gedaan en ik zie er een heel licht 2de streepje op. Ziet nog iemand het? Vind zelf wel dat het op foto moeilijker te zien is dan in het echt. Alvast bedankt
Ik zie indd ook een licht tweede streepje! Heeeel ver weg 😊 Maar heb je er vandaag maar meteen 3 gedaan? Hihi!
Ja inderdaad haha, ik dacht eerst dat het aan de tast lag heb ik gelijk nog maar 2 gedaan , heb toch een hele voorraad liggen
Ik zie het ook hoor, zelfs op mijn niet al te grote tablet en zonder vergroten of inzoomen. Dus duimen voor mooi oplopende testjes
Ik zie ook wat.. Op de onderste het beste.. Maar is het al je nod? Dan is hij te licht.. Als je een paar dgn ervoor test, ga ik voor je duimen!
Ik zie ook wel een streepje, maar moet wel heel goed kijken. Ik hoop dat ze mooi oplopen, en uiteraard dat het nu een mooie plak baby mag zijn Succes
Ik zie ook een licht tweede streepje. (Zie de foto op mn telefoon) Ga duimen dat het de komende dagen mooi zal oplopen!! Spannend!
Het onderste testje zie ik indd een 2e streepje.. ik duim voor je meid. Wel even laten weten of hij nog duidelijker word he :-D
Heb vandaag nog een tekstje gedaan een deze is Toch al duidelijker dan gisteren. De bovenste is van gisteren de onderste van vandaag
Heb geen idee hoeveel ik voor nod zit of wanneer mijn nod is, omdat ik namelijk nog geen menstruatie heb gehad na mijn miskram