veel mensen schatten me dochter 2,5 tot 3 jaar en snap niet zo waarom. ze is oke wel wat groot (zit op de bovenste lijn van de curve) met 87cm en bijna 12 kilo maar volgens mijn is dat niet te. ook loopt ze erg goed en kan ze veel volgens veel mensen en zeker als ze langs andere kindjes zit of loopt van haar leeftijd valt ze erg op en vallen de monden wijd open als ik zeg dat ze net 1,5 is. dit is eigenlijk altijd wel zo geweest maar sinds ze zo steivig loopt (12 maanden) valt het voor andere nog beter op. wat vinden jullie ziet ze er nu echt zo veel ouder uit op het eerste gezicht of normaal. ik vind der een normale meid haha die alleen wat groter is maar het zijn ook andere dingen die opvallen bijvoorbeeld in een speeltuin zoals zelf van de grijbaan, klimmen op de klimrekken etc wat der ouder doet lijken maar heb zoiets dat is toch ook niet zo raar met 1,5 als ze al 6 maanden lopen toch. nou ja wat is jullie oordeel. lijkt ze ouder of normaal en hoe zien jullie kids er uit met 1,5 jaar (eventueel leuke fotos van de dreumesen altijd leuk )
Ze ziet er misschien ietsje ouder uit, maar 3 jaar zou ik toch niet zeggen. Wel knap dat ze al zoveel kan zeg! En wat een beauty! Wees er maar lekker trots op hoor!
Idd een kanjer hoor! En.. drie zou ik ook niet zeggen, maar twee toch wel! Waarschijnlijk omdat ze nu de lengte en gewicht heeft van een twee jarige.
Wat een mooie vrolijke meid Ik zou haar geen 3 schatten , maar ook geen anderhalf. Ik vind haar een jaar of 2 lijken. Ach en weet je wat het is ,mensen hebben altijd wel wat te zeggen ,of kinderen nu "snel" of "langzaam" zijn met dingen.
He, nou, ze ziet er in ieder geval ouder uit dan anderhalf... ik zou ook een jaar of twee schatten geloof ik... Krijg je toch he, met die lengte en zo'n volle bos haar! Ik heb het hier met Thirza al hoor... was ze 2 mnd, zeiden mensen: O, een maand of 4? Tja, daar had ze de lengte wel voor, en met haar bos haar werkte dat ook wel mee. Inmiddels schatten mensen haar minimaal een half jaar.... ze is dan ook al 67 cm geweest. Ach, als ik roep hoe oud ze echt is...
op die 2e foto lijkt ze wel ouder vind ik. Die 1e niet zo. Maar ik zou je gelijk geloven als je zou zeggen dat er 6 maanden zou zitten tussen de 1e en de 2e foto...
Op de eerste foto ziet ze er zo oud uit zoals ze werkelijk is. Ik zou haar rond 1,5 schatten. Op de tweede foto ziet ze er wel iets ouder uit, maar zeker geen 2,5 of 3 jaar. Laat de mensen toch lekker kletsen (of vindt je het stiekem toch wel leuk ) In ieder geval een knappe meid, om trots op te zijn. Geniet ze!
Mooi meisje heb je hoor! Ik had je tekst nog niet gelezen en gelijk doorgescrold naar de 1e foto. Toen dacht ik gelijk 1,5 jaar. Daarna je bericht gelezen. Op de 2e foto ziet ze er wel ouder uit 2/2,5 jaar. Mijn zoontje word ook altijd ouder geschat. Vandaag vroeg iemand: kan hij al lopen? Euh nee, hij is pas 7 maanden.......
Mensen kunnen het volgens mij gewoon niet zo goed inschatten. Vooral als ze zelf geen kleine kinderen meer hebben. Van de week was ik bij de apotheek met mijn zoontje van 15 maanden. En ik vroeg of hij iets wel mocht hebben, nou zegt ze hij is toch al wel 2 geweest.. ik zeg nou nee hij is 15 maanden... Terwijl hij absoluut niet groot is, hij loopt wel al goed maar niet extreem ofzo.
Ik vind dr zo'n ontzettend wijs koppie hebben....heerlijk...mooie meid hoor... maar mischien is dat het wel...samen met de lengte???
Mooie meid! Ik zou haar ook wat ouder schatten dan ze is... 2 - 2,5 maar 3 lijkt me wat overdreven Een 3 jarige moet echt goed kunnen praten en daar hoor ik je niet over dus ik denk niet dat ik dat snel zal denken. Leuk toch een meid die het goed doet? Geniet er maar lekker van... ze is prachtig
Ik zou haar ook 2 jaar schatten. Hier ook een groot kindje. Luca wordt volgende maand 2 en weegt nu 15 kilo. Lengte weet ik niet maar zit in maatje 98. Gister op het zwembad vroegen ze aan me of hij al 4 jr is. (entreeprijs)
zwaantje: dat is het hem nou juist. ze praat inderdaad de beginwoordjes en kent er nu denk z'n 50 die echt verstaanbaar zijn en de rest is gewoon zelfverzonne dreumeswoordjes haha. hierdoor krijg ik ook wel is de opmerking "o ze praat nog niet zo best he" en dat omdat ze de rjuist ouder schatten en ze dus in hun ogen al veel beter zou moeten kunnen praten. ze begint nu met 2 woordjes te praten maar nog lang niet goed dus gewoon de dingen zoals "echt wel" of "mama kus"mama noepje", en de rest zijn gewoon de standaard woordjes zoals mama, papa koekje, waf, miauw etc dus dat doet ze inderdaad nog niet zoals een ouder kind en loopt volgens mijn met dat prima op schema met 1,5 jaar. chantal: das inderdaad ook een flink kereltje, mijn dochter zit nu in maat 92 en denk met 2 jaar toch ook zeker wel maat 98 want ze stopt gewoon niet met groeien daar kunnen we toch ook niks aan doen he. nog even en je moet de legitimatie meenemen van de kids om zonder entree naarbinne te kunnen. mijn neefje is niet zo groot en die is net 4. hij komt overal nog binnen zonder intree te betalen haha en twijfelen niet eens of ie ouder is. o en de 1e foto is gemaakt met bijna 18 maanden en foto 2 was ze 18,5 maand alweer. op de babysite staan meer fotos per maand gesorteerd en tot nu toe is ze eigenlijk altijd wel ouder geschat behalve in der babytijd. denk zelf dat der boshaar wel meewerkt dan lijken kinderen toch al ouder als met z'n kaal kopje denk ik. nou ja, we zijn wel trots op ons meisje en ze heeft gewoon de lengte van mama die is ook 180 en altijd lang geweest. was met me 11 jaar 175 haha.
Hier heb ik dat ook hoor met mano ( mijn zoontje) hij is nu bijna 20 maanden en als ik dat zeg kijken sommige mensen me echt verbaasd aan, he 20 maanden, nee joh, hij is al ouder. Dit omdat hij ook op de bovenste lijn zit van de groeicurve en hij heeft ook een bos haar (altijd al gehad) En hij praat best goed voor zijn leeftijd. Hij heeft nu ook maatje 92 trouwens.
Wat een onwijs lekker mokkeltje! Sorry, maar ik vindh aar echt niet lijken op een kindje van 2,5. Ik zou meer zeggen dat Alicia 1 jaar en een maandje of 7 is. Maar ouder niet.
Haha ja idd, moeten we straks nog met bewijzen komen dat ze nog niet zo oud zijn Ik weet niet van wie Luca die lengte heeft...papa en mama zijn beide niet zo groot Op zijn site heb ik net nieuwe foto's geplaats van vandaag. Pb me maar als je het adres wil.
Hier exact hetzelfde.Jaylynn is nu 17 maanden en is 89 cm en 13 kilo.Zij wordt ook ouder geschat dan dat ze in werkelijkheid is.Jaylynn babbelt lekker en spreekt voornamelijk in twee woord zinnetjes.Ach je doet er niks aan,maar het neemt niet weg dat het wel eens lastig is. groetjes sarita
Ik zou zeker 2 zeggen. Mijn dochter ziet er veeeeel jonger uit maar is met 15 maanden 74 cm veel kleiner.
Ik zou ook zeggen een jaar of 2. En zeker een mooi meisje hoor! Ik denk trouwens dat 't misschien ook een beetje aan d'r kleertjes ligt, ze is echt zo'n dametje!