ziet ze er nu echt zoveel ouder uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovewinnie, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach volgens mij lullen mensen maar wat.. van de week werd Dean 2 geschat.. ja hoor.. 8,5 kilo en 76 cm.. zijn kleding was misschien erg stoer en daardoor leek hij misschien ouder.
    je dochter heeft ook grote meiden kleding aan.. dat maakt mensen snel in de war.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou haar op de eerste foto ook ongeveer als 1,5 jaar schatten, de tweede foto rond de 2. Maar het is toch anders in het echt, nu ken ik toevallig 2 meisjes die allebei net 2 zijn geworden, vaak merk je dan wel het verschil. Maar als je geen kindjes van die leeftijd kent, is het toch vaak lastig, vooral als ze zo groot zijn ;) (Eva is zo'n 77 cm ;)). De kleding maakt ook veel uit, Eva loopt nog in babykleding, maatje 80 en nu soms net ook 86 (truitjes). Ik heb nu wel wat kleding in maat 86 voor de zomer kunnen vinden waarin ze wat ouder lijkt.
    Eva werd door haar bosje haar en haar blik de eerste maanden juist ouder ingeschat, altijd zo'n 1 a 2 maanden ouder. Hadden we een afspraak bij het cb samen met de kindjes die even oud waren als Eva, vroegen ze aan mij of Eva 3 maanden was, terwijl hun eigen kindjes net als Eva 2 maanden waren ;).
    Wat wel grappig is is dat iedereen vindt dat ze zo goed loopt (omdat ze volgens mij vaak denken dat ze jonger is), laatst kreeg ik de vraag of ze al 1 was ;).

Hier een fotootje van ons ukje van vandaag:

En van zondag:

Op de 2e foto vind ik haar iets ouder lijken, maar dat is altijd als ze staartjes in heeft.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    a wat een schat en vooral met die 2 staartjes, lijkt ze inderdaad ouder. zal het dan toch aan die bos haar liggen? mijn dochter zit nu dus in de peutermaat kwa kleding dus 92 en dat zal misschien ook wel verschillen ja. nou ja we zijn allemaal trots op onze kids en dat is het belangrijkste of ze nu klein of groot geschat worden haha.

4. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Hoi Winnie, ik heb precies hetzelfde met onze dochter Nina. Zij is 22 maanden, word in september 2 jaar. Ze word heel vaak al 3 jaar geschat omdat ze ook lang is, bijna 88 cm en 14 kilo. Verder heeft ze vanaf de geboorte al een bos gaar gehad en komt het al over de schouders als je de krullen nat kamt. Daarbij praat ze al hele zinnen en kent zowat iedere woordje wel. Volgens het CB praat ze als een kind van 2,5/ 3 jaar. Daarbij heeft ze al van die blikken en handelingen dat ik soms ook wel eens twijfel of ze misschien niet al een jaar langer in mn buik zat haha. Als wij mensen vertellen dat ze nog 2 moet worden krijgen we vaak dezelfde verbaasde reactie. Ik ben er ondertussen aan gewend en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best wel trots ben hoor. Rond deze leeftijd blijven ze ook een beetje hangen op deze lengte en hun gewicht. Wees dus maar niet bang dat ze straks op haar 3e jou voorbij groeit haha!
    Ik heb foto's gezien van je kleine meid en het leuke is dat ik heel veel van Nina herken in je kleine meid!
    Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden van Nina, weet nog niet helemaal hoe dat werkt met die nieuwe site!

Deel Deze Pagina