Ziggo/Casema ook zo'n trage verbinding?

Discussion in 'De lounge' started by Elvira, Jun 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ik heb al een aantal jaar internet via Casema. Nu zijn ze Ziggo geworden, en elke keer ligt mijn verbinding eruit. Internetten zelf gaat moeizaam, lange laad tijd etc.

Hebben er nog meer mensen last van toevallig?

Groetjes
    Elvira

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Yep, ik had altijd @home nu dus ook ziggo.
    We hadden speciaal een wat duurder internet pakket gedaan zodat we sneller internet zouden hebben.

Nu het ziggo is geworden is internet soms erg traag en valt het ook af en toe weg

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oooooh nu je het zegt! Verdomd, ik had daar helemaal nog niet bij stilgestaan. Sowieso ben ik al flink pissig op Ziggo, aangezien ik eerst na een half uur in de wacht te hebben gestaan, te horen kreeg dat ik een ander nummer moest bellen en sindsdien kom ik er niet eens doorheen omdat de wachttijd steeds zo lang is grrr. Wat een flutorganisatie zeg, ga mijn abbo afzeggen zodra het kan, want het kost me veel te veel tijd allemaal.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    De consumentenbond heeft een meldpunt voor klachten over ziggo.
    Misschien handig om even in te vullen, en hopelijk zet de consumenten bond er wat druk achter.
    http://www.consumentenbond.nl/test/formulieren/ziggo/

Het schijnt dat ziggo al wel de kosten van hun helpdesk heeft verlaagd.

Trouwens, mijn moeder heeft ook problemen met ziggo. Sinds de invoering van ziggo heeft ze geen nummerweergave meer op haar telefoon. Ik heb er voor haar achteraan gebeld...maar ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost is. En aangezien er mensen zijn die helemaal geen internet hebben of telefonie, heeft dit bij ziggo schijnbaar totaal geen prioriteit :x

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gister lag bijna heel de dag mijn verbinding eruit, voordat het Ziggo was hadden we nergens last van

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik heb hem zonet ingevuld. Hopen dat het werkt.

Echt het is om gek van te worden. Iedere dag verbinding eruit. Om bijvoorbeeld internet te openen ben ik al een aantal minuten verder, eer dat hij op een site is die ik wil.

Ik heb engelengeduld, maar zelf bij een antwoord geven op het forum, krijg ik steeds foutmeldingen of het duurt zes jaar voordat hij post, of ik schiet van de site af. Het heeft alleen niets met het forum te maken, puur met de provider.

Ben echt in staat om de laptop op de grond te smijten.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja Elvira, ik weet precies wat je bedoelt grrr! Ik dacht in het begin dat het aan onze router lag, dus ik kreupel wel tien keer per dag naar boven (altijd lekker met bekkeninstabiliteit) om de router te fixen. Alleen valt er niks te maken, dus doe ik het steeds voor niets! Maarreh niet met je lieve laptop gaan gooien hoor, die kan er ook niks aan doen! Kon je maar met internet smijten, dat zou bevredigend zijn... Of nog beter: met Ziggo zelf grrr zou er bijna terroristische neigingen van krijgen!

8. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Whahah, inderdaad. Ben echt pissed gewoon.
    Ik had ook gebrobeerd te bellen, maar na 1 uur heb ik het opgegeven hoor.

Normaal had ik nergens last van. Wij hebben een code om te kijken via de url balk of de router werk, en die doet het steeds gewoon. Het is puur de verbinding.

Maar ik dacht misschien ligt het wel aan de pc, maar blijkbaar dus toch niet. Mijn schoonvader heeft ook casema en die ligt er ook steeds uit, ook de telefoon en digitale tv werkt bij hen niet. Goh je zou maar een noodgeval hebben.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier precies zo. we btalen 49 euro per maand en sommige dagen hebben we totaalgene verbinding en dan weer zo traag dat er geen paginas geladen kunne worden :evil: , ineens weg vallen van internet en ga zo maar door. voor dat het ziggo werd hadden we nooit problemen.
    we belde naar ziggo en na dat we werden doorverbonden viel de lijn weg :evil: koste dus een kapitaat aan bel kosten voor niks

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Staat stuk op internet over de storing bij Ziggo.. het had te maken met een storing in een apparaat voor telefonie. HIerdoor hadden 300.000 klanten geen of slechte verbinding.. dit duurt in regio Utrecht nog het langst en hopen dat het vanavond is opgelost

11. hier ook. erg vervelend als je verslaafd bent :pale:

12. ProudMum

Offtopic @ Rach, vanaf de 18e staat er elke dag een kaarsje aan meis!

13. :cry: ow wat lief van jou! het helpt vast ;)

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Is het niet mogelijk om je abbonnement af te zeggen? Ik bedoel, jullie vragen er niet om dat de provider veranderd wordt, en al helemaaaaaaaal niet dat de verbindingen ook nog eens zo triest zijn!

15. ProudMum

Minyaweth, die zijn dan gelijk falliet!

Rach, mijn duimen gaan overuren draaien meid!

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

mmm ik heb nergens last van.. ben blijkbaar een van de weinigen...

17. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ja je kan bij veranderingen wel wisselen van aanbieder, maar......bij welke aanbieder heb je nou geen problemen?

Zit je weer met opzeggen en waarschijnlijk een paar dagen geen internet door de overschakeling.
    En tja.....je moet alles weer opnieuw installeren....is echt heel een werk

18. ik las op teletekst dat Ziggo problemen had met telefoon/internet maar dat het in de loop van de avond weer goed zou moeten komen.

19. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hier ook last van internet troubles :S

internet ligt er af en toe uit en ook mn telefoon is af en toe niet lekker in gebruik.

Hopelijk lossen ze het snel op want daar betalen we natuurlijk niet voor!

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier hadden we al problemen toen het nog Casema was. Helaas is opzeggen vrij moeilijk, daar je contract (in ieder geval bij Casema) iedere keer stilzwijgend met een jaar verlengt wordt. Tussentijds opzeggen is dan niet mogelijk. Ik heb dus al opgezegd maar zit toch nog tot eind januari 2009 aan mijn abbo bij Ziggo vast:(

Share This Page