Nou hier doet alles het nog steeds slecht. Ik baal hier echt zo van. Hopen dat het aankomende week weer normaal is. Voor nu stoor ik me maar weer verder.
Heb net op de radio gehoord dat ziggo heeft gezegd dat vanavond alle probelemen zijn opgelost. Ahm ben benieuwd of dat ook echt is.
Hier tele2 en is ook heel sloom en elke keer staat er in beeld "verbinding verbroken" en dan 5 sec. later "verbinding met internet" maar dat die zo langzaam is vind ik nog het vervelends bah
Volgens mij is het nu opgelost. Hier gaat alles weer normaal. Hopen dat het zo blijft. Is het bij jullie ook opgelost? Groetjes Elvira
Hier is het internet nu ook gewoon weer snel. Moet wel zeggen dat we er hier over het algemeen 's avonds en in het weekend meer last van hebben. Ik ben benieuwd!
Ik heb het de hele week al. Met name als ik de computer opstart..Dan krijg ik geen verbinding. Hij zegt dat het ip-adres ofzo niet geldig is Best irritant want de huistelefoon ligt er dan ook gelijk uit.
Bij mij valt het internet nog steeds af en toe weg....en het is nog steeds een stuk trager dan voorheen.
Ik zal wel niet in aanmerking komen voor een schade vergoeding. Ik heb namelijk wel internet...maar dat valt regelmatig weg. En we hebben ook niet de snelheid waarvoor we betalen
helemaal gek word ik ervan! mailtjes die ik evrstuurt hebben komen niet aan omdat de verbinding wegvalt. of 10.000 keer als ik uit frustratie de muisknop een kopje kleiner maak.
rach84 probeert mij te mailen met verse roddels... misschien een pb'tje rach? Of gooi het er anders hier maar uit hahaha