Mamma Mazzel dagen: Geen kadokaarten inleveren?

Discussie in 'De lounge' gestart door collo003, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Had me helemaal verheugd om komende mamma mazzeldagen helemaal los te gaan met shoppen....staat er in kleine lettertjes achterop de kaart dat je ze dan niet in kunt leveren...?
    Voel me behoorlijk genept (zal het maar netjes zeggen hè?)! Het is toch gewoon geld omgezet in een kaart? Je krijgt er geen extra korting of wat dan ook mee, maar toch mag je er niet mee betalen.

Je bent dus verplicht om met een kadokaart het volle pond te betalen voor je spullen (stickerkorting mag ook al niet). Ik baal van de Prenatal!!

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Joh echt?!

Dad balen dan, want ik heb er ook 2 die ik in wilde leveren...:(

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt??? Ik wilde ze ook in gaan leveren.
    Vind ik echt belachelijk!

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Dat zou toch wel te gek zijn.
    Nu hoor ik vrij veel ontevreden verhalen over de prenatal. Zelf niet gehad maar andere meiden om me heen wel.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kijk maar achterop de kaart!
    Heb net al geklaagd op de FB pagina van de Prenatal. Misschien als er genoeg klachten binnen komen?

Zou ik niet nu iets duurs kunnen kopen en die morgen terugbrengen? Zou ik dan gewoon geld terug krijgen of een tegoedbon? Of krijg ik de waarde dan weer terug in een kadokaart? Dan schiet het niet op... Iemand ervaring?

Hier bij de Prenatal in Den Bosch werken me een partij sacherijnige takken, maar dat hindert me niet zo. Een van hen heeft zelfs tegen mijn collega gezegd (in de winkel) dat ze een hekel had aan al die hormonale zwangere vrouwen de hele dag in de winkel. Hahaha...waarom ga je dan bij de Prenatal werken?

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

als je betaalt met een kadokaart krijg je een kadokaart terug

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik heb ooit iets betaald met een cadeau kaart en kreeg het contant terug toen we het achteraf niet nodig bleken te hebben..

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Oh in Heerlen ook hoor!!! In DB is het me nooit zo opgevallen, maar ben er maar paar keer geweest.

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Volgens mij mag dat helemaal niet hoor, kadokaarten weigeren... Misschien eens de consumentenbond ofzo vragen?

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Tijdens de vorige mama mazzeldagen heb ik gewoon met een cadeaukaart betaald.. stom dat het nu niet meer mag..

11. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Lijkt me raar dat dat niet mag... het is geen korting maar een betaalmiddel waarmee ze zorgen dat de mensen die je een cadeau willen geven, maar niet precies weten wat te geven, zorgen dat degene die het "cadeau" krijgt, alsnog naar hun winkel komt. als die kaart niet gebruikt mag worden, dan zou het beter zijn om weer terug naar waarde gewoon contact aan iemand te geven ipv zo'n leuk kaartje.. achja, ik heb nog geen kindjes, en ben ook nog niet zwanger as far as i know. dus zal tegen die tijd wel zien hoe het dan is xD

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Lijkt me ook raar dat t niet mag. Ik zou gewoon eens gaan informeren bij de prenetal. Het is mijns inziens gewoon een door hun uitgegeven betaalmiddel, dus dan moet je ermee kunnen betalen.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vind de prenatal sowieso een **** winkel

Standaard is daar alles al duurder als bij Babydump
    Als het mama mazzeldagen zijn, gewoon naar Babydump gaan, gaan ze onder de mazzeldagen prijs zitten als je het aangeeft ;)

Dus zelfs tijdens die mama mazzeldagen is prenatal duurder dan de Babydump, hun hebben namelijk laagste prijs garantie

Zelfs voor een tasje betaal je €0,10 omdat dat slecht is voor het milieu, maar hun reclame folders worden vervolgens in bergen plastic bezorgt ;) maak dan papieren tasjes voor €0, of zeg gewoon voor iedereen die een tasje neemt doneren wij €0,10 cent of nemen wij die €0,10 cent in rekening..

Gaat mij gewoon het principe, niet om het geld. Je koopt voor honderden/duizenden euri's en moet zelfs een tasje betalen ;)

Bovendien vind ik het echt klantonvriendelijke winkels, een qua garantie/retourneren vind ik het ook niks

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Staat er op jouw cadeaukaart dat je hem niet mag inleveren? Bij mij staat er namelijk niets op..

Denk wel dat het gewoon kan hoor.. VVV bonnen namen ze vorig jaar ook gewoon aan..

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ze moeten het aannemen. Ze hebben niks te willen. Het is een wettig betaalmiddel. Een kadokaart moet altijd ingeleverd kunnen wOrden ook op aanbiedingen

16. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Volgens mij heb ik de vorige mama mazzel dagen gewoon met mijn cadeau kaart betaald hoor.

Lijkt me gek als ze het weigeren, het is toch gewoon een betaal middel.

17. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Er staat wel op de folder dat je geen korting krijgt op kadokaarten...maar dat is logisch omdat een kadokaart gewoon een betaalmiddel is
    Misschien daarmee in de war?

Zag ook het antwoord van prenatal op fb al en je kunt er gewoon mee b etalen

Veel koopplezier

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Echt raar, het staat echt achter op de kaart dat je ze niet geldig zijn tijdens acties, maar schijnbaar weten ze het zelf ook niet. Op hun FB pagina heb ik inderdaad reactie gehad "hoe ik erbij kom? en dat het gewoon mag"... vreemd... Ik heb er in ieder geval een printje van gemaakt en die neem ik wel mee naar de winkel voor het geval ze daar anders over denken.

19. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Het mag ook gewoon.

Ik weet niet wat voor een cadeaukaart jij hebt, maar bij mij staat het er niet op.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb even gekeken. Ik heb ook 2 verschillende soorten kaarten. Bij de ene staat het logo rechtsboven, op die kaart staat inderdaad niks. Op de andere kaarten die ik heb, staat het logo rechtsonder en daar staat het dus wel achterop.... Dat is helemaal vaag!

Deel Deze Pagina