ik zou geen module kopen. ziggo moet er software voor blijven maken en blijven opdaten. nieuwere tv's zullen het ermee doen maar als die een paar jaar oud zijn dan maakt ziggo er geen software meer voor. heb je ook niks maar aan de module. hier een samsung tv van 4 jaar oud waar een module in kan. jammer maar helaas, ziggo maakt hier geen software meer voor, alleen voor de nieuwere tv's. dus moest alsnog aan een ontvanger. je kan bij ziggo gewoon je abbo om laten zetten naar digitaal. ze hebben nu aanbiedingen met ontvangers. die aanbieding geld alleen voor nieuwe leden maar gewoon de klantenservice bellen en zeggen dat je die aanbieding wilt. zo niet, dat je overstapt naar andere provider. dan zijn ze zo om. hier trouwens een ontvanger van telfort en ik gebruik maar 1 afstandsbediening voor zowel ontvanger en tv.
meestal heeft ziggo wel aanbiedingen voor analoge tv kijkers, want ziggo wil het liefst iedereen digitaal hebben. net als upc en andere kabelleveranciers. op de ruimte voor 1 analoge zender kunnen ze 30 of meer digitale zenders sturen. hoe minder analoge zenders er uitgegooid hoeven worden, hoe meer digitale zenders er goed toegevoegd kunnen worden. sta er niet gek van te kijken als er over 5 jaar nog 1,2 en 3 analoog uitgezonden wordt. ga naar ziggo.nl en klik op de terugbel knop, dan bellen ze binnen korte tijd terug, en zullen ze je een leuke aanbieding proberen te geven omdat ze alles digitaal willen hebben heb je meestal bij bepaalde aanbiedingen wel kans op gratis ontvanger, en als je de eerste ontvanger bij ziggo besteld zit daar geloof ik ook automatisch een digitale kaart bij. scheelt ook weer 30 euro (disclaimer, werk intussen 9 maanden niet meer bij de ziggo tv helpdesk, dus kan zijn dat er enkele protocollen verandert zijn)
Nu vind ik ineens op zolder een decorder met kaartje van toen nog @home merk is humax ir fox c kan dit ook?(waarschijnlijk wel een ander kaartje erin dan)
ok fijn dat scheelt weer in kosten mijn vriend had hem toen voor extra zenderpakket in zijn vorige woning er zit nog wel een kaartje in van @home maar ik denk niet dat die nog werkt zit trouwens ook een functie radio op heb je dan radio ofzo?