Onze auto moet nodig een grote beurt. We denken niet dat er iets aan de hand is, maar het moet natuurlijk wel gebeuren. Wel zal waarschijnlijk de distributieriem vervangen moeten worden, weet zelf al dat dat ongeveer 100 euro kost. Heb er 500 euro voor apart staan, is dat een beetje redelijk of te weinig?
wij moeten voor een grote 250 euro betalen bij onze dealer en als er dan nog wat aan gedaan moet worden komen die kosten er nog bij dus denk wel dat je met 500 er komt je zou eens kunnen informeren bij de garage ofzo
500 euro is wel een redelijk bedrag. Ik weet niet of je een diesel auto hebt, maar daarbij zijn de beurten iets duurder, ivm de roet meting. De kosten van een grote beurt verschilt per auto. Gewoon even de garage bellen. 1 tip, ga niet naar de kwikfit, staan er om bekend dat ze dingen vervangen terwijl het niet nodig is.
Ga sws nooit naar kwik fit! Zijn de grootste oplichters die er zijn! Ze zeggen dat je korting krijgt en dat is niet waar.Of ze vervangen juist wel spullen die helemaal NIET vervangen hoeven te worden. Dat doen ze om de omzet van die dag te halen! Groet,Monique
wij waren 480 kwijt aan een grote beurt en er werd toen ook een of andere luchtfilter vervangen want anders koste het 400 euro. hij heeft een subaru impreze en is naar zijn subaru dealer geweest die de auto tot nu toe onderhoudt
zo toch wel zo veel dus. Ik hoopte stiekum dat het minder zou zijn, maar ja dat moet dan maar. We hebben geen diesel, maar er staat bijna 80.000 op de teller. Dat is vaak wel zo'n punt dat er dingetjes vervangen moeten worden. Remblokjes enzo.
Wij waren met de laatste grote beurt zo'n 700 euro kwijt . Dit was ook met vervangen van de distributieriem. Wij hebben wel een diesel. De riem zelf is zo duur nog niet, het zijn de arbeidsuren. Er gaat best veel tijd in zitten om die riem te vervangen.
Ken je niet iemand die monteur is? Dan hoef je alleen maar evenuteel onderdelen te kopen. Een vriendenprijsje is altijd nog voordeliger dan kosten bij een dealer of garage.
Ja dat is wel zo, maar een beurt bij de merkdealer zorgt weer dat de auto meer waard is bij inruilen...
ligt eraan wat er aan ej auto vervangen moet worden hier doen we het altijd via een kennis doet het thuis dus weet niet wat het kost in een garage..
distributieriem wordt meestal bij 100.000 a 120.000 km vervangen. En als je pech hebt kost dat heel wat meer dan 100 euro
Ik ben bij een grote beurt 250 euro kwijt, dat is incl distibutieriem en spanrollen, dit kost 200 euro. die overige 50 is het verversen van de olie en alle vloeistoffen. Allen bij de Peugeotdealer.
denk dat het dan erg scheelt per auto.. Mijn focus hoeft pas met 120.000, mijn clio moest met 100.000 en mijn panda die brak met 120.000 (dat wil je niet meemaken hihihihi, een pinda die niet meer rijdt hihihi)
Scheelt per bouwjaar Autos vanaf 2001 = 120.000, daarvoor bij 80.000, net even gebeld met de Peugeotdealer. Bij 80.000 wel een kleine beurt, bij 120.000 grote beurt. Mijne gekocht met 59.000 en toen is alles vervangen, dus ik kan gelukkig even door, nog 4000 km tot de 90.000
wij hebben ook een peugeot. Goed nieuws dus! We hebben m gekocht met bijna 50.000 nu bijna 80.000. Ik heb een keer een geknapte distributieriem gehad en wil dat never nooit meer. Liever te vroeg vervangen dan zo laat mogelijk. De auto is wel van na 2001. Volgens mij van 2002.
Jemig zeg, is dat nog zo prijzig? Onze auto moet ook nodig een grote beurt hebben... Hmmmz, daar word je niet vrolijk van
Hoelang heb je over je 30.000 gedaan. Want het is OF bij 120.000 OF elke 50.000 km, OF elke 5 jaar als je weinig rijdt... Ik rij 75000 km per jaar, dus bij mij telt die 5 jaar niet.