Wij zitten nu bij ziggo en ben daar al jaren tevreden over. Maar vorige week kregen we een brief dat de kosten omhoog gaan nou ja daar ben ik niet blij mee. Maar vandaag kregen we weer een brief dat de telefoonkosten ook omhoog gaan.Straks gaan we zo een 90,- betalen en dan vind ik belachelijk. Als ik zie wat ik bij multikabel betaalde 50,- Nou zitten we er over te denken om na tele2 over te stappen op ook een bundel die is in ieder geval een stuk goedkoper. Maar is het wat????
wij zijn er heel te vreden over. ik vind het echt beter als ziggo.. storingen zijn er bijna niet. ontvangst is goed en kosten vallen behoorlijk mee!
Wij waren altijd extreem tevreden over Multikabel.. Ziggo is een ander verhaal! Zodra Tele2 bij ons alles aanbiedt stappen wij over. Van klantenservice heeft Ziggo helaas nog nooit gehoord.
Wij hebben wel geteld 2,5 maand bij ziggo gezeten tot ik de eerste factuur kreeg! Ze brachten ruim 400, in rekening! Oke 2maal een maand factuur van 50,- dit al in 1 pakket hadden we gepakt, en het leenkastje snap ik ook nog! Monteur zouden we gratis krijgen, actie van het pakket! Kortom, we hadden een rekening van zo'n 200 a 250 verwacht, dit hadden hun ook aangegeven telefonisch! Ik was dan ook pisnijdig! Tevens zouden hun onze huidige provider opzeggen, dit hebben ze ook nooit gedaan! Dus ook daar bleven we rekeningen van krijgen. Na die factuur zijn we gelijk over gegaan naar tele2! Zij hebben ziggo en telfort opgezegd! Geen geouwehoer en alles loopt prima! Prima klantenservice ook, vergeleken met ziggo
gaat het om telefoon, internet en tv wij zaten bij upc, toen naar tele2 maar toen contract afliep weer snel terug naar upc.... het beviel ons niet daar dan maar iets meer betalen.... digitale tv van tele 2 is niet fijn, stoorde ook erg... kastje lipe steeds vast... wij hadden een hoge snelheid voor internet genomen, komen er naar 6 maand achter dat hoewel wij daarvoor betalen het niet mogelijk is voor tele2 om dat snellere internet hier te leveren ivm de wijkcentrale die meer dan 3kilometer wegzit.... dus dat moet je controleren.... tele 2 waarschuwt namelijk niet en wij hebben dus al die tijd betaald voor iets wat we niet konden krijgen.....
Wij hebben nu UPC..maar zodra we de kans krijgen.. ( zitten helaas nog een half jaar vast aan dit contract) dan stappen wij zeker weer over naar Tele 2! Hebben in onze vorige woning ook Tele2 gehad en hadden daar vrijwel nooit problemen mee.. helaas was een half jaar geleden Tele 2 hier nog niet beschikbaar..en nu wel..
Oooh nee, ga niet over naar tele2!! Wij wachten nu al bijna een jaar totdat ons contract eindelijk afgelopen is. We hebben het er zo vaak over dat dit soort aanbieders gewoon verboden moeten worden. Het is nl zo, de tv aansluiting en internetaansluiting komen binnen via de kabel. En hoe verder je van zo'n mast af zit, hoe langzamer je internet en hoe lelijker je beeld. Wij hebben 2 megadure alles erop en eraan tv's hier in huis, maar door tele2 is ons beeld zoooo lelijk, echt nog erger dan een oude videoband (en dat noemen zij dan HD). Ook het internet is 12x langzamer dan ze doen beloven. Na meerdere malen hierover geklaagd te hebben, wijzen ze ons steeds op het contract dat we getekend hebben, waar dus in staat dat bij de beste omstandigheden ons i-net en beeld zo zal zijn als ze beloven. Maar helaas, ze hebben hier niet zo'n zendmast in de buurt. Belachelijk!! Wij wonen gewoon in een grote stad (Zoetermeer) en niet een of ander boeren gehucht met 12 huizen. Kijk, als dat zo is, kan ik begrijpen dat ze geen extra mast willen plaatsen, maar in de Randstad?? Ook hebben we aangegeven dat we ons nummer van Ziggo wilden behouden, daar hebben we ondertussen al een keer of 20 voor gebeld, maar helaas, dat was toch niet mogelijk... Ook de ontvanger is ruk. Hij hangt heeel vaak vast. Als je een film aan het opnemen bent, hangt hij heel vaak vast (waardoor je 'm moet resetten en je dus heel je opname kwijt bent). Paar keer over gebeld, en ze geven aan dat we een hard-reset moeten doen (wat ook inhoudt dat je al je opgenomen dingen kwijt bent, maar ook je gekochte films via tele2). Ook is die ontvanger zoooo ontzettend traag. Erg leuk dat er zo veel gratis kinderfilmpjes op staan, maar geloof me, dat test je 2x uit, en dan doe je dat nooit meer. Je bent bijna 15 minuten bezig om 1 filmpje op te zoeken in die bibliotheek. Nou, zo kan ik nog wel even doorgaan... Ik denk als jullie waarde hechten aan de snelheid van internet (ik moet niet zelden zo'n 3 minuten wachten om de lounge van zp te openen), en het beeld van de tv, jullie veel beter af zijn bij ziggo. Wat ik wel een heeeel klein pluspuntje vind, de helpdesk heeft me altijd supervriendelijk en netjes te woord gestaan. Ook ben ik voor de eerste keer echt geholpen bij een foutmelding. Die meneer wist me precies uit te leggen wat ik moest doen om mijn internet weer werkende te krijgen (en wij weten allebei vrij veel van computers af, dus hebben eigenlijk nooit een probleem, en als wel, dan werd dat nooit opgelost door een helpdesk (bv ziggo/essent/@home).
Naar aanleiding van je berichtje ook maar weer eens de postcode check gedaan. Al regelmatig gedaan en de laatste keer was een maand of vier geleden en wat blijkt... een groen vinkje! We kunnen dus op ons adres ook krijgen, zitten nu bij ziggo en willen daar ook wel weg. Zal eens kijken wat tele2 allemaal aanbiedt.
Kun je ergens nakijken of zo'n zendmast in de buurt zit? Wij denken er namelijk ook over om over te stappen.
wij zijn juist van de week overgestapt van tele2 naar ziggo en tot nu toe bevalt ziggo ons echt 100x beter... beter beeldkwaliteit, hij heeft nog niet vast gestaan en ik kan gewoon doorzappen zonder dat ik soms wel een minuut moet wachten tot ik eindelijk de zender te zien krijg waar ik dus al een minuut geleden op had gedrukt... de programmaoverzicht vind ik ook een stuk overzichtelijker! maar wij hebben de klantenservice nog niet hoeven bereiken en we hebben onze eerste rekening nog niet binnen dus misschien veranderd mijn mening alsnog maar tot nu toe ben ik echt blij met ziggo en had ik dit al veeeel eerder moeten doen...
ik vind tele2 stukken beter als ziggo en de klantenservice ook wij hebben met ziggo heel veel problemem gehad, en met de klanterservice kwamen we ook niet veel verder we waren na bijna 2 maanden geen internet en geen telefonie en weinig hulp vanaf ziggo's kant er helemaal klaar mee en dus overgestapt naar tele2 daar zitten we nu 2jaar, 1 keer een storing gehad, toen werd er meteen een nieuw modem gestuurd, volgende dag meteen in huis, nog steeds storing, er werd een kpn mannetje gestuurd die kwam de dag erna kpn mannetje heeft netjes alles doorgemeten, probleem gevonden en opgelost super!!! ik ga nooit meer bij tele2 weg