Hallo, ik zag dat er laatst iemand een foto van zijn kat had geplaatst die was weg gelopen en dat er bepaalde dames waren die deze foto konden lezen en zo een vermoeden hadden waar de kat kon zijn.. ik vroeg mij af of iemand dit ook kan proberen bij een foto van mijn kat? haar naam is lilly en vandaag hebben we haar naar het huis van mijn schoonbroer gebracht. ze zou voor een tijdje even daar wonen en dan weer terug naar ons toe gaan. toen we haar daar vandaag naar toe hadden gebracht leek ze best op haar gemak ook al was het een vreemde omgeving voor haar. we hebben even met haar daar gezeten en zijn toen weg gegaan. nu belde mijn schoonbroer net dus op en zei dat hij lilly nergens kon vinden er waren wel 2 ramen open toen we weg gingen maar dit was op de 3e verdieping van het huis en er is ook niks onder die ramen waar ze op kon springen ofzo.. we hebben binnen overal al gezocht ( ben namelijk net daar naar toe gegaan om mee te helpen met kijken) en we hebben ook buiten voor de zekerheid gekeken maar ze is echt spoorloos! kan iemand mij asjeblieft helpen?? maak me echt heel erg ongerust!!
ik heb zelf het gevoel heel erg dat ze bij andere mensen in huis zit die haar dus gevonden hebben ze zorgen goed voor haar ik voel niet dat ze dood is verder kan ik het ook fout hebben hoop dat je je kat snel terug vind
heel erg bedankt dat je even de moeite hebt genomen om te kijken! als er inderdaad mensen zijn die haar gevonden hebben dan hoop ik dat ze dat dan melden.. ben echt heel erg gehecht aan haar en wil haar graag weer terug!!
minaa, ik wil niet lullig zijn maar misschien dat topic even goed lezen? Er waren allerlei dingen "gelezen" over struiken, maar het beestje werd gevonden op zolder.....
ja klopt dat had ik ook gelezen.. maar voel me op het moment zo machteloos en verdrietig dat ik dit toch graag wou proberen. niet geschoten is altijd mis.. ik ga zometeen ook weer even naar me schoonbroer toe toch nog voor me eigen gevoel een keertje binnen kijken of ze niet ergens verstopt zit en morgen foto's ophangen buiten voor de eventuele vinders zo heb ik ook niet het gevoel dat ik er niks aan gedaan heb snap je? en flowertjuh geeft ook al aan dat ze het mis kan hebben dus ga er zoiezo niet helemaal van uit
dames dat was mijn kat en wie zegt dat hij niet in de struiken heeft gezeten??? en daar pas op dag 3 van vermist is beland,op zolder??? daar niet weg heeft kunnen kunnen komen ivm met de trap. vond het al geweldig om te horen dat ie niet dood was ivm met omstandigheden want dan hadden we een duobak/klikobak moeten nakijken. katten verstoppen zich enorm goed de vorige kat hebben we ons ook dood om gezocht maar lag doodleuk in een plasticzak te slapen op de keuken tafel. sterkte en sucses
zohra ik wilde TS alleen behoeden voor valse hoop, sorry.... minaa, ik snap dat je er alles aan gedaan wilt hebben. Wij zijn onze kat na een verhuizing weleens kwijt geweest in het nieuwe huis.... hij zat tussen de glaswol bij de isolering van het dak (ik knuffelde hem toen ik hem zag auauauauaua!).
ja snap ik maar mssch geloof ik teveel hihi ik heb dr wel veel aan gehad maar dat mssch puur omdat ie nog leefde volgens hun!!! maar dat had z,n reden dan ook wel. ik wil ts ook geen valse hoop geven maar ........ ik snap dr gevoel wel van ik doe iets............... je bent verdrietig en op dit moment ff hulpeloos
ik weet niet waar je woont maar je kan dr ook opgeven als vermist bij amivedi en lokalen omroepen of sites
ik denk dat , dat je meer oplevert dan mensen foto's laten lezen.... hopelijk vind je haar snel weer terug! wel een sierlijke kat of niet?
Ik wou even zeggen dat we haar uiteindelijk toch gisteravond nog gevonden hebben! ze was op de een of andere manier in het berghok gekomen en helemaal onder de vriezer gekropen.. maar evengoed allemaal nog bedankt voor de tips! groetjess