Hoi dames, Hoe maken jullie gevulde eitjes? Vind het altijd leuk om voor verjaardagen zoiets te maken maar ben een beetje uitgekeken op mijn eigen receptje. Dus hoe doen jullie het? hoeft niet heel spectaculair te zijn hoor want iedereen moet het wel lusten natuurlijk. Ben benieuwd.
Ik doe het op de normale manier, eigeel,zoutpeper,mayo maar dan doe ik er als final touch een zakje uitjesdressing/onion herbes van duyvis in. Dan krijg je een heel apart en lekker smaakje. Hmm
eigeel zaanse maiyonaise theelepeltje mosterd kerrie poeder beetje peper En dat samen prakken. Oh ja, soms doe ik er ook een scheutje maggi door.
eigeel mayo peper en zout en snij altijd stukje ham heel klein en dat doe ik er doorheen dat prak ik door elkaar en bovenopdoe ik een beetje ketchup.. jam jam krijg er helemaal trek van
eigeel mayo peper zout curry paprika poeder alles prakken in t eitje doen en dan doe ik nog paprika poeder erover heen voor de leuk
mmmm krijg alweer helemaal trek hahah. Zie wel wat leuke ideetjes voorbij komen, binnenkort maar eens wat testen. bedankt
ik heb ze toevallig gisteren nog gemaakt eigeel selderiezout mayo olijfolie ketchup bieslook hmmmm lekker hoor
"Iedereen moet het wel lusten" haha dat lukt al niet meer als ik uitgenodigd ben. Ik vind die dingen echt zoooooooo vies Maar succes he, er staat vast wat leuks tussen hierboven, voor de mensen die het wel lusten dan he
Nog beetje oranje eigeel mengen met mayo en dan kerriepoeder erdoor , in ei doen en dan nog een beetje kerriepoeder over het eitje doen, mmmm Je kan er ook nog een gehakt uitje doordoen
Ik heb een heel simpele, maar lekker recept: Het eigeel vermengen met naturel sandwichspread en dat terug in het ei scheppen.
Ik ook zoals al eerder genoemd.. eigeel, mayo, kerrie en dan nog fijn gehakt augurkje en zilveruitjes.. en bovenop paprikapoeder..
ik ben dol op mijn man's gevulde eieren en de visite wil ze ook elke keer. mijn doet doet er mayonaise, mosterd, peper, zout, paprikapoeder, knoflook, citroensap en dan als alles in de eitjes zit bovenop wat paprikapoeder en peterselie mmmm heerlijk!!!
Lekker hoor! Ik doe er een zakje van Duyvis in, met indiase kerriesmaak. Ook erg lekker, krijg gelijk zin om ze te maken