Wie van jullie heeft er ook ziggo? Erger me steeds dood aan de internetverbinding. Net ook weer, kon ik niet bij mijn mail of hier op het forum, kreeg elke keer de melding kan webpagina niet vinden of even daarna this page wasn't found ofzoiets. Moet elke keer dan maar de stekkers uit de modem trekken en er weer in doen. Vind het verschrikkelijk dat het bijna elke keer moet als ik op internet wil. Er zijn al monteurs geweest en steeds kunnen ze niets vinden, de laatste keer toch maar de modem vervangen want blijkbaar was het een oud ding wat we hadden, maar het schiet nog niet echt op moet ik heel eerlijk bekennen hoor... Wie van jullie heeft dit ook?
wij zijn om die reden overgestapt naar internet van Telfort nou dat is niet veel beter, dus als je gaat overstappen is Telfort ook een afrader.
Wij hebben ook Ziggo, maar weinig tot nooit problemen gelukkig. Soms hebben wij wel last dat de verbinding met internet wegvalt, maar dat ligt niet aan Ziggo of de modem, maar aan onze router. Als we daarvan de stekker uit het stopcontact halen en na een halve minuut deze weer in het stopcontact stoppen, hebben wij gelukkig weer internetverbinding. Weet je zeker dat het aan jullie modem ligt en niet aan de router?
Wij hebben alleen digitale tv van Ziggo en dat werkt prima. Maar als je de klantenservice wil bellen (à 10 cent per minuut) hang je zo al 10 minuten aan de telefoon naar alleen een bandje te luisteren voordat je uberhaupt iemand aan de telefoon krijgt. Wij hebben internet (ADSL) van Online en dat werkt echt super. Nooit problemen mee. We hebben dit al jaren, al toen het nog Wanadoo was. Dus ik raad Online aan.
ja ze hebben het allebei na gekeken, maar ze konden niets vinden, nu moeten we dan maar 2 stekkertjes, denk van de modem en de router eruit trekken en er weer in doen na 10 sec en dan doet ie het wel weer, totdat we de computer afsluiten en weer aanzetten.
Wij hebben het ook precies zoals jij zegt. Ook moeten we steeds de stekker van het modem erin en uit trekken. Ik dacht dat het aan ons lag. Maar als ik het zo lees lijkt het gewoon aan hun te liggen. Kan me niet voorstellen dat ineens de routers overal "slecht"zijn.
Vaak raden ze idd aan om ff alles te resetten. Vaak wil t dan wel even helpen idd de stekker er even 30 sec uit en dan weer erin. T kan ook aan de router liggen idd, maar wij hebben nu een HD decoder en die schijnen heel gevoelig te zijn ofzo dus vaak hebebn wij tijdens t zappen dat er ineens staat : geen signaal mogelijk..Zijn we dus ook vaaak bezig met stekkers erin en eruit of ff stroom eraf.. Je kan ziggo gratis bereiken als je klant van hun bent!!! Ben ik pas achtergekomen grrr Je kan dan bellen met je vaste telefoon naar 1200 en dan de optie kiezen die je nodig hebt. Dan maakt t ook niet meer uit hoelang ze je zo een dom bandje laten luisteren, kost je niets!
vind ziggo zoizo knudde. Je hangt idd eerst 10 minuten aan de telefoon naar zo'n stom bandje te luisteren, dan krijg je een medewerker eraan die probeert je computer weer opweg te helpen door je via de telefoon te wijzen wat je moet doen, dat werkt voor even om daarna weer precies hetzelfde probleem te hebben. Weet niet hoeveel geld er van ons al bij ziggo ligt maar volgens mij al een heleboel.:x
oh serieus ja?! Had je me dat niet wat eerder kunnen vertellen . Maar in iedergeval bedankt voor de tip. Maar wordt wel lastig als alles eruit ligt en je met je mobiele moet bellen .
Ja ik ging er vanuit dat ze vaste aansluiting via Ziggo had dus vandaar dat ik t aangaf Het is idd pas geldig als je aansluiting bij hun hebt voor de telefoon.
JAAA , serieus.. Het is dan wel als je telefoonaansluiting via hun hebt lopen he Jah ik zou zeggen trek alles er even uit en als je merkt dat je telefoon t even doet gelijk bellen !!! hihi. Of even bellen via iemand die je kent die ook telefoonaansluiting heeft via Ziggo, kost hun dan ook niets natuurlijk. Succes meid, er is ook altijd wel wat ppffff. Ik ben ook niet dol op Ziggo, maar ga maar niet veranderen en bij een ergere terechtkomen