Hier al jaren ziggo en eigenlijk nooit problemen, in het begin wel eens maar toen hebben ze op afstand nieuwe software op mijn modem geuploud (is het dan dacht ik) en daarna nooit meer problemen. En inderdaad 1200 bellen en als je een duidelijk mail stuurt bellen ze ook vaak heel vlot terug . Laatst een probleem met mijn tv op zondag dus dacht bellen heeft geen zin ik stuur wel een mail 15 minuten later iemand aan de telefoon en binnen 2 minuten probleem opgelost, dus hier erg tevreden.
Ik ben supertevreden over Ziggo. Heb er echt nooit problemen mee. MAar denk dat het aan je instellingen ligt hoor, want mijn laptop valt echt nooit weg en download heel snel, maar die van mijn vriend (zelfde laptop) valt de verbinding wel eens weg en hij download ook wat langzamer. Hij zou er geloof ik dit weekend naar kijken dus mocht ie erachter komen waar het m inzit, hoor je het van me
ja graag. Maar ze hebben het al een keertje helemaal geupload en telefonisch gevraagd naar de instellingen en die waren prima dus wat het is...
hier ook al jaren ziggo (was eerst athome). En eigenlijk haast nooit problemen. We hebben er wel eens even uitgelegen maar was snel weer goed. Het is echt zo dat als je problemen het dan pas erachter komt of het bedrijf goede en snelle service heeft. Want waren veel klachten over ziggo, ook over de wachttijd met het bellen, mar wij hebben daar geen last van gehad.
Hiervoor hadden wij Casema en nu is het een onderdeel van Ziggo. Wij hebben nooit problemen gehad, alles doet het zoals het zou moeten.