ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door doesi, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    vinden jullie ziggo ook zo duur of
    ben ik de enigste we hebben net een brief in de bus gekregen staat erop dat ik nu 52 euro voor alles in 1 ga betaalen:$

ik denk dat dan daar bovenop nog de extra zenders komen zoals babytv en eredivisie live +de kosten van de telefoon ben bijna elka maand tussen de 75 en 80 euro kwijt:$
    pff..wat een centjes had al gekeken of het goedkoper kan maar snap niet zoveel van de technische dingen:)

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

een reden waarom wij nog steeds niet alles in 1 hebben.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik vond ziggo ook erg duur en heb slechte ervaringen ermee.. Had het vorig jaar aangevraagd en gekregen... verder nooit op mijn rekening gekeken ofzo of het bedrag er wel af ging..maja bleek dus dat ze gewoon 4 of 5 maand een storing in hun systeem hadden gehad, waardoor het geld niet van mijn rekening kon worden gehaald... hebben ze in 1 keer 300 euro van mijn rekening afgehaald.. zonder me daarover in te lichten!! Moest er zelf achteraan bellen... Wij krijgen straks in ons nieuwe huis UPC.. betalen we 45 euro voor alles in 1

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

wij hebben sinds december ziggo. Ik kan er dus nog niet veel over zeggen. Ik vind de prijs wel meevallen. De standaard 16.50 voor je aansluiting zit erbij in. Ik weet niet of dat bij andere aanbieders ook is.

De extra pakketten vind ik belachelijk duur. Die hebben we dus niet genomen.

5. emje

emje Niet meer actief

wij betalen 95 euro per maand.

we hebben dan wel het allersnelste internet (hoeft van mij niet maar ik krijg me mannetje niet zo ver om het te verlagen, vanwege zijn computer en download verslaving.

verder digitale tv met pakket waar trl lounge enzo in zit.

en telefonie met gratis bellen naar vaste nummers.

6. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben ook ziggo omdat we hier alleen maar ziggo of KPN kunnen kiezen en dan is ziggo nog de goedkoopste met alles in 1.

Het is gisteren pas aangesloten dus ik kan over de rekening nog weinig zeggen :p

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    wij hebben ook ziggo alles in 1. Vind het nog wel mevallen. daar zit ook het abbonnement van Cogas bij in want ziggo gebruikt de lijn van Cogas. Wij zijn zo'n 60euro per mnd kwijt. Ligt er maar net aan hoeveel je er naast ook nog eens belt en welke nummers.

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kan toch ook wat pakketten afzeggen? Babytv e.d. is toch niet nodig. Voor het geld van een paar maanden koop je zo een heel stel leuke dvd's... (En eredivisiewedstrijden zijn ook wel via internet te vinden ;) en goed te doen als je snel internet hebt, zoals ik lees)

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.069
    2.876
    113
    Tja als je het veel te duur vind moet je ook niet al die extra pakketten nemen ;)

Ik heb gewoon digitale tv en internet (wat snel genoeg is, vriend download veel en doet spelletjes en klaag nooit) en betaal iets van 36 euro per maand geloof ik. Prima, als ik alles in 1 neem ben ik altijd meer kwijt en ik gebruik die huistelefoon toch niet. De extra pakketten vind ik inderdaad wel belachelijk duur, maar geen idee of dat bij andere aanbieders anders is.. Moet je gewoon eens googlen.

10. emje

emje Niet meer actief

we hebben alleen het entertainment pakket. dat kost 3.95 per maand. dus daar zit de duurheid niet in. het is vooral het snelle internet wat erg duur is. helaas krijg ik me vriend niet zover om dit goedkoper te doen. hij is echt computerverslaafd. download ook erg veel soms wel 40dvd's per dag. het is zijn enige hobby dus kan ik het eigelijk niet weigeren. sommige mannen hebben duurdere hobby's denk ik :p

maar het is wel een behoorlijk bedrag per maand.

11. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    nou ik weet niet eens of ik het snelste internet heb..
    en we hebben alleen eredivisie en babytv en dat is geloof ik iets van 18 of 19 euro p.m

en rtl lounge???ja ik ken het maar volgens mij hebben we het zelf niet.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pakket van babytv is idd maar 3,95 dus dat is het kapitaal niet.
    ik heb ook het alles in 1 hier.. en van mij hadden ze gisteren al mogen vertrekken.. alles werkt, dat is het niet.. maar heb 2 keer de boel verhuisd, en 2 keer ging het finaal mis.. gevolg, weken geen tv, internet of telefoon.

man betaald het pakket, en ik betaal al jaren voor 2 keuzepakketten ( vroeger betaalde ik alles tot hij zijn aansluiting verhuisde naar mijn woning, hij had alles in 1, en ik alleen tv, dus tv werd opgezegd).. sinds november schrijven ze ineens 40 euro af per maand van mijn rekening.. waarom? nou, omdat ik pakketten had, vonden ze dat ik ook maar voor de rest moest betalen.. geen melding, geen brief he.. gewoon omdat ik bank checkte.. dat man ook alles betaalde.. ja eh tja.. hm... nou ja, dan had ik gewoon 2 aansluitingen op dit adres...
    heb alles teruggeboekt en ziggo heeft nu een blokkade op mijn rekening.
    op zich is het niet duur.. losse internet, telefoon en tv aansluiting kom je toch al snel in de buurt van die 52 euro.

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Daarom hebben wij ook niet alles in 1! ;)
    We hebben alleen tv van Ziggo.
    Internet hebben we ergens anders van en vaste telefonie hebben we niet.

Deel Deze Pagina