Ellende alom!

Discussie in 'Prematuur' gestart door ThunderAngel, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Vandaag met J.D naar de poli geweest voor normale controle.
    Helaas moest de kinderarts er weer bij komen; zijn linkerballetje was erg groot en opgezet/blauw.

Klein verhaal kort maken; hij moet nu naar Utrecht om geopereerd te worden. Het blijkt een liesbreuk te zijn, waardoor een stukje van zijn darmpjes in zijn balzakje is gedaald. Hij moet onder gehele narcose en het moet persé in het WKZ gebeuren omdat hij daar geboren is :cry:
    Gelukkig kan Johan rijden en ik blijf in het RMD.

Misschien plaats ik vanuit daar nog een berichtje want J.D moet wel een paar daagjes blijven.

Meiden, groeten

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Sterkte meid, vervelend nieuws (weer).

3. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Och jee meid.... het houdt ook niet op he!?

Sterkte ermee enuh hou ons op de hoogte!

Liefs shir

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

bah wat balen zeg....ik heb gehoord dat het een kleine ingreep is, maar toch he..... is toch weer ontzettend balen..heel veel sterkte de komende dagen

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier in het Radboud moeten de prematuurtjes 1 nachtje blijven (aan de monitor) als ze een liesbreukje hebben. Het is een "kleine" ingreep, alleen willen ze gewoon geen risico lopen.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het lijkt ook niet op te houden he meid...

Jeeetje..weer een nieuw punt waar de schouders onder moeten en waar jullie je weer doorheen moeten vechten!

Maar meid.. ook dit gaan jullie weer redden hoor! Komt goed!

En laten we hopen dat dit dan even het laatste was..

Voor wanneer staat de ingreep gepland?

Succes!

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    pfffft je krijgt t wel voor je kiezen he....
    sterkte!

8. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ben nu in het WKZ, J.D is net in slaap gemaakt.
    Ik ben erbij geweest en het was best heftig en emotioneel.
    Weer aan de monitor, weer die plakkertjes, weer een soort zuurstofkapje (maar dan met een narcosemiddel erin).
    Ook heeft hij een prikje gekregen bij zijn stuitje voor pijnstilling na de operatie.
    Toen hij in slaap was moest ik weg, maar ik wou niet. Ze moesten echt 3x zeggen dat ik weg moest, en nee, dat ik er ECHT niet bij mocht zijn.
    Over een half uurtje is de ingreep klaar en gaat hij naar de uitslaap. Dan wacht ik natuurlijk ook op hem, maar nu eerst ga ik een paar sigaretten wegwerken... :oops:
    Voel me vreselijk, ben zo bang dat het misgaat, al is het maar een relatief kleine ingreep. Het is vreselijk om hem zo te zien vooral omdat hij heel onrustig werd voor hij in slaap gemaakt werd.
    Ik hou jullie op de hoogte...

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    och jee.. niet wéér he.. take care!

10. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    even snel; J.D is zojuist bijgekomen, al schreeuwend van de honger. hij heeft al een flesje gehad. hij krijgt wel wat zuurstof ivm saturatiedalingen. ik ga nu snel naar hem terug.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    He wat een gedoe!
    Erg he om daar dan weer te zijn?

Sterkte en een knuffel

12. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meiden,

even een update: ik ben nu lekker thuis (ik slaap echt niet goed in dat RMD)
    en als alles goed gaat mag Dean morgen mee naar huis! Maar dan wel pas om 4 uur omdat hij dan pas 24u aande monitor heeft gelegen...ik hoop dat alles goed gaat!
    dit is wel een meevaller, want van tevoren hadden ze me gezegd dat hij wel "een paar daagjes" moest blijven...

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou das dan mooi meegenomen.

Sterkte nog!

14. Niet meer actief

Och, ik lees het nu pas.
    Jeetje, het ene gehad, gebeurd het andere weer.
    Gelukkig is het tot nu toe allemaal goed gegaan.

Hoop dat dit voor jullie ook het laatste was.
    Tijd om te genieten samen.

Liefs

15. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. J.D is nu thuis, en hij slaapt wel erg veel moet ik zeggen. Moet hem zelfs wakker maken voor de voedingen! Zal wel een nawee zijn van de narcose...voor de rest gaat alles goed met hem.
    Angel4life, hoop idd dat dit ff het laatste is. Hoe is het trouwens met jouw meisje? :D

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heerlijk meid dat je kereltje weer lekker bij je thuis is.. en dat nu maar zo houden he! ;)

17. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Oh Goh wat fijn meid dat je kereltje lekker thuis is.
    Ben benieuwd wanneer mijn moppie naar huis mag...
    Laten we samen hopen dat we nu even genoeg ziekenhuis dagen hebben gehad he?

Liefs Shir en een knuffie voor jou kereltje

18. Niet meer actief

Met ons meisje gaat het weer de goede kant op.
    Ze heeft een paar infecties gehad, maar die zijn overwonnen.
    Nu zit ze sinds een goede week aan de Cpep met borrelfles en dat gaat erg goed. (Had ze wel eerder, maar moest weer aan de korte tube tot in de keel vanwege vermoeidheid)
    Wel heeft ze veel slijm dus af en toe een paar dipjes, maar na het uitzuigen gaat het weer prima.
    Ze weegt nu 1490 gram en is dus aardig aan het aankomen.
    Ze ligt in nog in Zwolle, maar is wel overgeplaatst naar Unit 2. Ze heeft dus iets minder zorg nodig.

19. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Vandaag naar de HAP geweest met Deantje. Hij bleef maar hoesten en kreeg het benauwd :(
    Ik heb nu een Babyhaler meegekregen... iemand ervaring hiermee? (ik weet wel hoe ik 'm moet gebruiken hoor haha)

20. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Ik heb dat toevallig gisteren in het ziekehuis ook gezien. Het buurjongetje van Nova heeft er ook een. Dat si toch zo'n toeter met de puffer die je eraan kan klikken toch? Vollgens mij is het niet zo moeilijk. tenminste dat zag er niet moeilijk uit. Hebben ze het jou dan niet uitgelegd hoe je het moet gebruiken?

Deel Deze Pagina