Hoe zag bij jullie t geslacht eruit met 15 weken? Ik twijfel erg of de echoscopiste t goed heeft bij mij. Zo zag het er uit, vraag me af of iemand dit herkent en toch een zoon heeft gekregen??
Het is overigens niet mijn echo. Als ik de potty shot vergelijk met die van m'n dochter(met 14+5) vind ik het ook niet overtuigend. Links is m'n dochter en rechts is van nu(met 15 weken)
Denisja in het pottyshot topic heeft Annelies een gelijke foto geplaatst, ook bij haar zei de echoscopiste meisje.
Lijkt wel wat op de mijne, en bij mij werd vandaag ook een meisje gezegd (staat nu net in het NUB topic). Dus ik denk dat het toch goed is.
De pottyshots foto's zijn van mijn kindjes. De nub foto heb ik via internet omdat ik daar helaas geen afdruk van had. Dan zal t idd wel een meid zijn Anne, alleen vind ik een uitsteeksel bij een meid niet helemaal kloppen maar schijnt de clitoris te zijn ofzo toch?
Ah ja joh duidelijk een meisje hoor. Met 15 weken is het geslacht nog niet helemaal ontwikkeld dus de kans dat ie nu nog uitsteekt en met 20 weken niet meer is heel groot. Bij een jongen wordt de nub een piemel, bij een meisje verdwijnt ie naar binnen en wordt het de clitoris. Aangezien je 2 weken geleden nog een goede nub had, is ie wrs gewoon nog op weg naar binnen Ik had precies hetzelfde met mijn 16+3 echo! De kans dat het een minuscuul piemeltje is en dus amper zichtbaar is erg klein. Mijn moeder had het ook over het staartbeen wat wellicht nog uitsteekt als ze nog zo klein zijn?
Oke bedankt voor je uitgebreide reactie! Kan dus wel echt gewoon uitgaan van een meid😉. Bij m'n zoon waren ze met 17 weken namelijk nog niet zeker over t geslacht.(kan me ook niet echt goed herrinneren hoe dat eruit zag van onder). Vanaf de zijkant was namelijk niet echt duidelijk een piemeltje te zien. Bij m'n dochter was t namelijk wel meteen duidelijk dmv de pottyshot en zij had niet zo'n uitsteeksel op nagenoeg t zelfde termijn. Vandaar m'n twijfels. En nu heeft de echoscopiste 3 keer gekeken en kwam tot de conclusie dat er geen piemeltje verscheen, dus een meisje. Heb wel 3 keer gevraagd of ze t zeker wist en kreeg daar geen antwoord op. Alleen liet ze nog dat uitsteeksel zien en zei: dit duid op een meisje, over en clitoris heb ik haar niet gehoord. Nu lees ik toch regelmatig fouten bij een geslachtsbepaling. Vandaar m'n vraag. Voor mijn gevoel ben ik namelijk echt zwanger van een jongen, maar het zal dus wel ech gewoon een meid zijn en blijven 😉
Hier mijn echo van zijaanzicht met 15+4 Alleen ik twijfel ook nog steeds hoor. Maar heb nu al een paar keer op het forum gehoord dat het wel een meisje is.
Het zijaanzicht zag er bij mijn dochter ook zo uit hoor!!! Het is idd de clitoris die nog erg uitsteekt. Bij mij was Door dat beeld ook veel twijfel maar ben nu 32 weken en inmiddels al meerdere keer bevestigd gekregen dat het echt een meisje is. Bij onze dochter was tijdens een echo met 17,5 de uitsteeksels helemaal terug getrokken en niet meer te zien.