Het grote UGG Australia topic

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Post hier alles wat je wil weten over uggs van UGG Australia :) ( vragen, foto's, etc)

p.s: laten we dit topic vooral GEZELLIG houden en vooral geen discussies starten :D

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Waarom sluit je het vorige dan ;)

Maargoed! Ik heb vandaag officieel mijn bailey buttons de deur uit gedaan, mega miskoop geweest!
    Zit eraan te denken nu de Sheep Cuff aan te schaffen!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Jippie het topic is er weer! :D
    Laten we het inderdaad leuk houden! :)

Ik ga zaterdag met een vriendin naar Amsterdam, hebben daar een overnachting, en dan zondag lekker shoppen. Vrees dat ik wel weer met een paar thuis kom.....

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ach, daar zijn we weer.
    Lovely, voor hoeveel heb je ze verkocht?

Ik heb gisteren Ultimate Tas aangeschaft. Errug blij mee.

5. SeaShell

Wauw leuk zeg een dagje A'dam met overnachting! Welke paren uggs heb je nu en welke wil je nog? :D

6. mroos

mroos Niet meer actief

Top:D.

Met welke spray sprayen jullie de uggs altijd in?

7. LovelyDK

Kiwi ik heb ze niet verkocht, ik heb ze aan mn kleine nichtje gegeven :)

Daantje, ik wist trouwens niet dat dat sieradenzaakje ook UGGS verkoopt... is wel echt een kei leuk winkeltje!

8. SeaShell

Met een speciale spray voor suède ( of een spray die geschikt is voor alle materialen) die vuil en waterafstotend is. Die kun je vrijwel in elke schoennwinkel kopen :D

9. LovelyDK

Hier hetzelfde

10. SeaShell

Miga Gifts is idd een heel leuk winkeltje, ze verkopen vooral horloges en een paar merken sieraden zoals dji dji italia, mi Moneda, dkny, guesse en een aantal tassen.

11. SeaShell

Woon je ook vlakbij asten of Helmond omdat je Miga Gifts kent :)

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Trouwens, hebben jullie een tijdje geleden een programma ("Weet wat je koopt" oid heet het, op NL 2 volgens mij) gezien over de uggs? Hmmm, heeft verder geen invloed op mijn koopgedrag gehad, want ik blijf ze vrolijk kopen, maar ik was wel tikkie teleurgesteld in de kwaliteit.

13. SeaShell

De kwaliteit is idd niet top. Heel veel meiden die ze iets te klein kopen komen met hun grote teen door het suède of uggs die op de naad scheurt, etc etc

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Daantje: Ik heb de classic tall in zwart & chestnut, de classic short in grey mettalic & fuchsia roze, en die hele lage in het lichtbeige. Heb ook de baileybutton in het grijs gehad, maar die bleven echt niet mooi, die flappen gingen helemaal hangen, dus heb ze verkocht.

Uggs idd gewoon inspuiten met een spray voor alle soorten leer/suede, voor water en vuilafstotend.
    Heb ook de Uggs spray, maar vind het pompje niet zo fijn, krijg je wat druppels van.

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik heb dat ook met 1 paar gehad, en ik heb ze echt niet te klein gekocht. Ik heb deze reden ook te horen gekregen bij van den Assem, maar het is gewoon niet waar. Het hangt er ook vanaf hoe je loopt, volgens mij. Als je regelmatig je teen omhoog duwt, krijgt je dat heel snel. Ze zijn toen kosteloos gemaakt, maar ik heb ze een paar dagen later weggegeven. Het was gewoon niet meer zoals het was.

16. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik heb 4 weken geleden mijn eerste paar gekocht, de classic short chestnut, en ben er helemaal weg van. Zit erover te denken om de bailey button triplet in grey te kopen....maar nu lees ik steeds verhalen dat die flap snel gaat hangen!? Is dat ook bij de triplet het geval?

Trouwens....had vorige week een ongelukje met mijn uggels. Er viel een hele mok koffie overheen. Ik baalde als een stekker en dacht dat ik ze wel weg kon gooien, maar er is niks meer van te zien! Heb eerst met een schone, droge doek gedept en daarna met een natte doek gedept en op laten drogen en tadaa niks meer aan de hand! Pfoe, wat was ik blij zeg!

17. LovelyDK

Die bailey's zien hier idd ook een miskoop, wat is het lelijk als die flappen gaan hangen! Plus vond ik de kwaliteit ook erg slecht!

Eerlijk is eerlijk, ik vind ook mijn oudere paren veel mooier als mijn nieuwere... alsof de kwaliteit achteruit gegaan is!

Ik woon +/- 40km van Helmond af denk ik :) heb een ex vriendje daar wonen haha dus toen kwam ik er vaak! En nu nog regelmatig om te shoppen... wel gezellig!

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Daarom koop ik geen klassieke uggs meer. Kwaliteit van niks.De laatste paar waren ultra en ultimate, die zijn een stuk steviger.

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh en nog gefeliciteerd met je zoontje Lovely!! Ik dacht dat ik gisteren zag dat hij gisteren jarig was? Scheel gekeken waarschijnlijk. Sorry, even off topic.

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Een oud collega van me heeft ook de bailey button in het laag, maar bij haar hangen ze nog niet. Ze heeft namelijk iedere keer de kartonnetjes er weer terug in gedaan, dat houdt ze mooi in vorm.
    Misschien een tip :D

Deel Deze Pagina