fietsen in de winter?

Discussie in 'Verzorging' gestart door lob, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje is nu 10 maanden oud, en gaat net pas stevig zitten.
    het lijkt me zo leuk om met hem te gaan fietsen, maar is dat wel leuk voor hem in de winter? misschien met shawl, muts, maillot en dikke jas dat het wel moet kunnen.

fietsen jullie met de kids in de winter?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik deed dit wel idd vanaf een maand of 10, toen was het ook behoorlijk koud. Maar ik had hem dan een skipakje aan, lekker warm.

3. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Mijn zoontje is iets jonger maar ik ben wel van plan om af en toe te gaan fietsen (lijkt me zo leuk en je komt weer wat verder dan wandelend hihi :)), ik heb ook een lekker warm ski-pak gekocht daaronder lekker warme kleren, sjaal, muts en dan moet het denk ik wel kunnen, toch? ;).

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb gisteren gefietst, sterre helemaal ingepakt, maar ze had wel errug koude wangen vond ik, ze zat er ook steeds aan. Dus wij laten de fiets weer even staan :(

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

goed idee een skipak!
    Hier ook een mama met de bof dat ze in december kan gaan fietsen. (balen man :( )

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb geen auto en moet dus in de winter op de fiets.Vorig jaar ook gedaan toen had ik ook een skipak gekocht.Dit jaar weer emt een maillot eronder zodat hij geen loude benen krijgt een muts wantjes en een sjaal aan.
    Gaat prima(als het droog weer is)

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De temperatuur is elke dag anders dus ik zou het daarvan af laten hangen! Dochter vindt het niet leuk als het vriest, logisch ze zit stil en ik fiets me warm.

Nu is het wel 13 graden dus lijkt me skipak en dikke maillots onder kleren aan weer tamelijk overdreven ;).
    Ik heb een buitentermometer en kan zo goed zien wat dochter aan moet op de fiets.

Regen vindt dochter ook wel leuk, ik een stuk minder. Ze heeft dan een regenpak aan. Staat zo eigenwijs vooral ook omdat het maat 86/92 is en ze in maat 74/80 zit ;). Maar nat wordt ze niet!

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal wel moeten en bedenk me nu al hoe dit te doen als het vriest haha.
    Meer omdat ik het dan wel eng vind ivm slippen maar KDV is hier 20 min lopen vandaan dus pak dan liever de fiets.

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wij fietsen wel. Winterjas aan, muts op en sjaal om.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Je kan bij halfords speciale regen/winterhoes kopen die je over de bobike voorop kunt trekken de voetsteunen zitten dus in de pijpen
    lekker warm en wind en water dicht
    zo heeft teun heerlijk voorop de fiets gezeten met zijn normalen winter kleding aan zodat hij ook niet in elke winkel veel te warm werd
    dit is de link:
    Halfords - VOETENZAK BOBIKE MINI

Deel Deze Pagina