mijn zoontje is nu 10 maanden oud, en gaat net pas stevig zitten. het lijkt me zo leuk om met hem te gaan fietsen, maar is dat wel leuk voor hem in de winter? misschien met shawl, muts, maillot en dikke jas dat het wel moet kunnen. fietsen jullie met de kids in de winter?
Ik deed dit wel idd vanaf een maand of 10, toen was het ook behoorlijk koud. Maar ik had hem dan een skipakje aan, lekker warm.
Mijn zoontje is iets jonger maar ik ben wel van plan om af en toe te gaan fietsen (lijkt me zo leuk en je komt weer wat verder dan wandelend hihi ), ik heb ook een lekker warm ski-pak gekocht daaronder lekker warme kleren, sjaal, muts en dan moet het denk ik wel kunnen, toch? .
Ik heb gisteren gefietst, sterre helemaal ingepakt, maar ze had wel errug koude wangen vond ik, ze zat er ook steeds aan. Dus wij laten de fiets weer even staan
Ik heb geen auto en moet dus in de winter op de fiets.Vorig jaar ook gedaan toen had ik ook een skipak gekocht.Dit jaar weer emt een maillot eronder zodat hij geen loude benen krijgt een muts wantjes en een sjaal aan. Gaat prima(als het droog weer is)
De temperatuur is elke dag anders dus ik zou het daarvan af laten hangen! Dochter vindt het niet leuk als het vriest, logisch ze zit stil en ik fiets me warm. Nu is het wel 13 graden dus lijkt me skipak en dikke maillots onder kleren aan weer tamelijk overdreven . Ik heb een buitentermometer en kan zo goed zien wat dochter aan moet op de fiets. Regen vindt dochter ook wel leuk, ik een stuk minder. Ze heeft dan een regenpak aan. Staat zo eigenwijs vooral ook omdat het maat 86/92 is en ze in maat 74/80 zit . Maar nat wordt ze niet!
Ik zal wel moeten en bedenk me nu al hoe dit te doen als het vriest haha. Meer omdat ik het dan wel eng vind ivm slippen maar KDV is hier 20 min lopen vandaan dus pak dan liever de fiets.
Je kan bij halfords speciale regen/winterhoes kopen die je over de bobike voorop kunt trekken de voetsteunen zitten dus in de pijpen lekker warm en wind en water dicht zo heeft teun heerlijk voorop de fiets gezeten met zijn normalen winter kleding aan zodat hij ook niet in elke winkel veel te warm werd dit is de link: Halfords - VOETENZAK BOBIKE MINI