Hallo! Vanmorgen is de fysio bij ons geweest ivm de voorkeurshouding van ons meisje.. Aangezien ze in aanmerking komt voor een helmpje (waardes niet eens gemeten) zitten we met een tweede punt. Welk merk: ProReva of LIVIT? of zijn er nog andere bedrijven? Kortom welke zouden jullie aanbevelen??? Alvast bedankt!
Onze dochter had een livit helm omdat de enige is hier in de regio.. De helm van Proreva is wel stuk dunner en makkelijker op te doen doordat hij uit twee helften bestaat..
wij hebben sinds 2 dagen ook een helm van livit....ik vind 'm mooi geworden proreva zit hier niet in de buurt....weet niet waar jij woont?
een vriendin van me had een helm van Proreva bij haar dochtertje, een bewuste keuze van haar. Mede omdat die helmpjes de oren vrij hebben, de nek vrij hebben, geen bandje onder de kin en de helm idd uit twee delen bestaat en makkelijk met klitteband vast te maken is. De andere helm ken ik niet.
Ik heb gekozen voor pro reva ivm de oortjes die vrij waren, geen kinband, en makkelijker op te zetten door de 2 delen. We wonen zelf in omgeving Arnhem en moesten hiervoor vaak rijden naar Apeldoorn en op het begin naar Zwolle. Waren blij dat we ook naar Apeldoorn konden maar als we al die keren naar Zwolle hadden moeten rijden ook prima. Pro reva is me uitstekend bevallen en het resultaat was super! Kon trouwens super snel terecht en ze hebben een eigen kinderarts.
Zitten jullie in Den Bosch trouwens? Bij ons ook oren vrij en geen kinbandje en bij dochter van een vriendin ook niet en dat is ook een Livithelm
Wij wonen in Friesland..Maar ver rijden hiervoor vind ik geen probleem.. ProReva zit in Zwolle geloof ik en Livit in Leeuwarden maar moeten wel eerste keer naar Deventer maar heb ik er wel voor over... Heb wel gelezen dat Livit voor een maand of 6 is...?
ja...volgens mij hebben wij het daar al eens over gehad aanmeten hebben ze in veghel gedaan....ophalen en controles is in den bosch...heel fijn vond het trouwens een ontzettend aardige kerel in den bosch bloem.....aantal maanden dragen dat maakt bij de leverancier niet uit....de ene helm corrigeerd niet sneller dan de ander...het is afhankelijk van het aantal draaguren en de ernst van de afplatting hoe snel je er vanaf bent
maar ik moet wel zeggen dat als hier ook proreva in de buurt had gezeten, ik liever een proreva helm had gehad....deze vind ik gewoon mooier maar ik ben nu ook heel tevreden over de helm die ze bij livit hebben gemaakt. de afstand naar zwolle is voor ons te ver
ik zal vanavond ff een foto in mn album zetten.....als je die wil zien moet je wel ff vriendjes worden
Bedankt Pandora! Ik zal je even toevoegen Zie nu trouwens ook iets over Roessingh?? Iemand daar bekend mee? dat zijn ook dunne helmpjes..
waren jouw controles bij marloes dan ( een belg ) zij heeft de helm aangemeten in veghel, maar werkt ook in den bosch
Ja Marloes, kon ff niet op de naam komen.. Controles waren bij ons ook in Veghel maar het aanmeten moesten we weer naar Den Bosch (2x)
haha grappig voor ons is het echt fijn dat de controles ook in den bosch kunnen....is maar een kwartiertje rijden als alles in veghel had gemoeten dan was het ook geen ramp...maar dit is echt ideaal maar waarom kon bij jullie het aanmeten niet in veghel? ze staan langs het bernhoven
Je hebt Roessingh gevonden? RRT.nl Wij vinden het een heel fijn en kindvriendelijk helmpje. Je zei in het andere topic dat de fysio zonder te meten kon zeggen dat jullie in aanmerking voor een helm zouden komen. Is de afplatting duidelijk zichtbaar? Dan denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Komt goed!