Gratis echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Degen, Sep 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Degen

Degen Bekend lid

Mar 17, 2013
    949
    47
    28
    Female
    Groningen
    Hoi dames,

Wie heeft ook een gratis echo laten doen op de Hanze hoge school in Groningen?
    Ik heb een afspraak staan en vraag mij af wat ik precies kan verwachten?
    Zit er dan een hele klas? Is het in 2d of 3D? Of beide?
    Etc. Etc.

2. Little man

Little man Bekend lid

Jun 29, 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even wat ik er van weet toen ik nog op school zat dus het kan zijn dat het iets veranderd is.

De leerlingen die erbij zitten doen allemaal de extra module echo. meestal zijn dit maar een paar leerlingen. Een klas bestaat daar hooguit uit 12 leerlingen dus meer zullen het er niet zijn.

Gezien de apparatuur daar zal het waarschijnlijk een 2d echo zijn. de 3d hadden ze nog niet twee jaar geleden. Hoe het precies gaat weet ik niet want ik heb het verder ook alleen maar gelezen in de brochure van de modules. Ze schijnen wel goed de tijd voor je te nemen en je goed alles te laten zien.

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Aah jammer dat ik dit niet wist, anders had ik me ook aangemeld.

- ontopic: ook ik denk een 2D echo. Waarschijnlijk in kleine groepjes van een paar studenten :)

4. neveah

neveah Actief lid

Feb 10, 2016
    230
    0
    16
    NULL
    NULL
    Héb het bij 2 zwangerschappen gedaan. 2014 en deze zwangerschap. Gemiddeld groepjes van 3 a 4 personen. Ligt op een bed in een lokaal, waar meer bedden staan. Netjes met een gordijn ertussen.

Verwacht er vooral niet teveel van. Ze moeten vooral oefenen. Dus verwacht niet de mooiste plaatjes en/of beelden. Maar het is natuurlijk altijd leuk om de baby even te zien.
    Beide keren moesten ze bij mij beentjes meten, hoofdje en buikje

Share This Page