pfff, even mn hart luchten

Discussie in 'Verzorging' gestart door malka, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    net zo geschrokken!!

Morgen gaan we op vakantie, dus we waren net de koffers aan het inpakken. Ik had Amber in mn handen en van blijheid (ben erg toe aan vakantie) maakte ik met haar een vreugdedansje. Gewoon samen met haar een beetje in de lucht springen. Amber moest er wel om lachen. Toen zei mijn man: "schud niet zo met dat kind". Daar schrok ik zo van. Even op internet gekeken bij schudden baby, en spontaan sloeg de paniek toe!!! Ik helemaal over de zeik! Amber niet, die lag lekker in de box tegen woezel en pip te kletsen!
    Heb toen maar de huisartsenpost gebeld en het verhaal uitgelegd. Die stelden me gelukkig gerust, dat ze hier niet het shaken baby symdroom van kan krijgen. Een kind van 17 weken kon wel iets hebben...

Wat kan je toch vreselijk bezorgd zijn om je kind... Was hiervoor altijd heel nuchter, maar als het om mijn kind gaat niet...

Nu gelukkig weer gerustgesteld, al kijk ik vannacht denk ik wel een extra keer om het hoekje!

Herkennen jullie die (over)bezordheid??

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja hoor, herken het helemaal!
    Vooral in het begin.
    Had nog nooit een baby verzorgd of wat dan ook. Dus alles was echt nieuw en onwennig.

Heb ook heel vaak de dokter, de dokterspost en het cb gebeld in het begin ;)
    Ach, het zekere voor het onzekere he. Geeft niks!

Fijne vakantie! ( als je dit nog leest )

3. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ja hoor, vooral in het begin.
    Nu veel minder.
    Maar dat komt ook omdat Vicky zo´n rouwdouwer is, het kan qua spelen niet wilt genoeg gaan voor haar. Dus ik hobbel, dans en zwaai heel wat af met haar. :D
    Tuurlijk let ik er wel op dat haar rug en nek niet te zwaar belast worden.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heel herkenbaar hoor maar ik zoek normaal alles op op internet maar als het om ziektes, letsel etc gaat kijk ik nooit.. Juist omdat je allemaal enge dingen tegenkomt..

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Je wordt wel een beetje geruster hoor met de tijd. Hoewel je toch echt wel telkens schrikt als ze opeens ergens gaan opstaan en recht op hun gezichtje vallen...
    Maar langs de andere kant kan je nu eenmaal niet alles tegengaan en ze kunnen inderdaad wel tegen een stootje hoor :)

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Over recht op het gezicht vallen gesproken. Mijn dochter gleed met kruipen uit, zo op haar gezichtje. De paar tandjes die ze net heeft zaten gelijk door haar lip heen.... bloeden, aijiajai, zo zielig. Maar een festina ijsje deed wonderen!

7. MeMe

MeMe Actief lid

12 aug 2008
    106
    0
    0
    Kahrin, ik begrijp volkomen wat je bedoelt! Ik heb ook op internet gekeken naar hetzelfde. Je haalt jezelf de gekste dingen in de kop. Ik wordt er soms inderdaad wel moedeloos van....

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja hoor ik begrijp je helemaal zo ben ik ook hoor wat betreft levi

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik zette gisteren Nova in de maxi cosi en toen stoot ze haar hoofdje tegen de bovenrand van de deurpost van de auto. Huilen natuurlijk, gelukkig niks aan de hand, maar voelde me wel super schuldig omdat ik niet goed oplette.

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Goed om te horen dat iedereen zich weleens zo voelt!!

Deel Deze Pagina