zijligging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susan28, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    wil je em nie kwijt dan humbley? hehe

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hij is vies :p we hebben hem gewassen en over een stoel gehangen die blijkbaar afgeeft als het nat word :p anders was ik graag kwijt geweest,,

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Lars had ook voorkeurshouding en we moesten ook oefenen met buikliggen, zijliggen en proberen het te stimuleren zijn hoofdje de andere kant op te draaien.

Nu zijn we nog maar een paar maandjes verder en je ziet duidelijk verbetering. Hij had iets meer dan 108% en begin december gaat de fysio weer meten, ben benieuwd.

We lieten hem niet slapen op zijn zij maar legden hem in de box wel eens op zijn zij met een opgerolde wikkeldoek tegen zijn rug aan. Maar toen was hij jonger. Als hij ging slapen legden we hem zo neer dat hij zijn hoofdje naar de niet-voorkeurskant gedraaid had.

Maar ook als hij wakker was proberen om hem zoveel mogelijk naar de niet-voorkeurskant te laten kijken. Bv. voor de spiegel gaan staan en dan zo dat hij wel de "goede" kant op moest kijken. Geeft je fysio daar geen tips over???

Ik merk dat je na een heel verhaal nog niet echt een duidelijk antwoord hebt van mij. Hoop dat je er wat mee kan.

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Vriendin haar zoontje had t. Die is naar een osteopaat gegaan. Na drie keer vond hij het niet meer vervelend om op de andere zij te liggen en kan hij zijn hoofd alle kanten op draaien. Miss ook nog een idee?

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ja ik loop al bij een osteopaat. zij is ook onze fysio zeg maar.

Deel Deze Pagina