Hoi Meiden, Vanwege financiele probleempjes moeten wij helaas onze Mazda 626 verkopen. Hij is goed onderhouden en is een mooie auto voor kinderen, veel ruimte voor en achter in. Hier is wat info over de auto: Bouwjaar: 1993 Brandstof: Benzine KM Stand: 175000 km achterbank neerklapbaar, centrale vergrendeling, elektrische ramen, stuurbekrachtiging, trekhaak, Electrische ramen en spiegels, Klein schuifraampje in het dak, mistlichten aan de voorkant, We hebben er laatst bij de APK nieuwe remblokken en remklauwen in laten zetten en de draagassen aan de voorkant. De auto heeft ook een beurt gehad... En is goedgekeurd tot jan 2009 ( ik weet me god niet wat het allemaal is hoor hihihihi ik krijg dit allemaal door van mijn vriend, erg he ) Vanwege de kosten van al die remblokken en andere dingen is onze vraagprijs 2100 De auto is goed onderhouden en wij doen hem ( met pijn in ons hart ) puur weg omdat ik mijn baan een jaar geleden kwijt ben geraakt en we 2 auto's hebben en we na een jaar merken dat het gewoon te veel is qua kosten dus we doen hem niet weg omdat er iets is met de auto maar echt puur omdat we het financieel gewoon niet kunnen betalen Mocht je nog vragen hebben dan kan je me altijd een pbtje sturen.. Liefs Chantal