die van ons was 100 euro... misschien wel een beetje duur maar ik vond 'm zooooooo mooi en ach hij gaat een hele tijd mee
Bij de leenbakker kun je klamboe's krijgen met diertjes erop genaaid. Ze kosten hier in groningen 7,50 euro. Je hebt met krokodillen en eendjes en dergelijke.
hoi, misschien heel stom, maar heb aan mijn moeder gevraagt of zij er 1 wilde maken. dat heeft zij gedaan we zijn samen naar de markt gegaan voor een hele leuke stof we hebben roosjes gekocht en die heeft zij erop gemaakt je kunt hem als slaap over de grond heen laten linggen of aan de zijkanten vast maken van het bedje, was niet veel werk was 35, euri kwijt ik zal een foto in mijn album zetten zodat je kan zien hoe ie er uit ziet. groetjes el.
Ben ook bij de leen bakker geweest. Hele mooie rode met een soort satijnen punten eraan voor 9.95. Ik heb er zelf nog een grote witte vlinder voorop gemaakt. Was 12 euro kwijt en het past precies bij het kamertje. Ik persoonlijk vind het echt belachelijk om zoveel geld aan een klamboe uit te geven en had het er dan ook echt niet voor over.
Hemeltjelief! Wat een bedragen voor klamboes? Ik val bijna van m'n stoel. Maar ja, je leeft je maar een keer uit aan een mooie babykamer, denk ik. Anique, mocht je dit lezen, ben ik wel heel nieuwschierig naar je klamboe van 180 euro - hij moet echt bijzonder zijn. Zelf vind ik wat anderen gedaan hebben, met eentje opleuken wel een idee.
Haha.. nou ja.. ik zal hem je beschrijven, maar zo bijzonder is ie eigenlijk niet eens .... Hij is wit met brede donkerbruine randen en een donkerbruin ding met belletjes eraan in de opening.
Zo lang je hem niet in een babyzaak koop kunnen ze heel goedkoop zijn. Wij hebben een hele mooie van de woonexpress voor 12,50 ofzo, met kroontje er boven en al. Zoiets kostte in de babyzaak er naast het tienvoudige.
klopt inderdaad en ik ben dus zo'n muts die hem in de babyzaak heb gekocht maarja ik vond hem dan ook wel ergggggg mooi
Die van Prenatal, gisteren gekocht en was 6,-. Valt helemaal over heb ledikantje heen, dus ideaal. Frutsel er zelf wel wat leuks overheen Heb zelf ook lang gezocht en dacht dat 't minstens 50 euro zou worden, loop ik er zo tegenaan bij prenatal.