Zijn alle vrouwen hetzelfde qua denken hierover?

Discussie in 'De lounge' gestart door papavanalysia, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Maar papavanalysia, denk je dat jij het aan zou kunnen, ben benieuwd :whistle:

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    De vrouw is zodanig geschapen dat zij de kracht en het geduld op kan brengen een kind te dragen en te baren.

Je hoeft geen sterke vrouw te zijn met een hoge pijngrens etc. Elke vrouw (uitzonderingen daar gelaten) kan deze taak vervullen.

Dat (veel of sommige of weinig) mannen niet weten hoe het is/voelt en daarom een zwangere vrouw niet begrijpen is zo gek niet. Je hoort vaak genoeg dat zwangeren zichzelf niet eens begrijpen.

ALS de man geschapen zou zijn om kinderen te dragen en baren dan zou hij het net zo goed doen als de vrouw.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

eigenlijk had hij zwanger moeten zijn hahaha

4. papavanalysia

23 mei 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Ik denk zelf dat ik een bevalling niet aan durf/kan, maar ook zo kleinzielig als vrouwen beweren dat mannen zijn ben ik het niet mee eens....
    het is zo dat wij niet gemaakt zijn voor bevallingen, precies zoals wardi het zegt.

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Whahaha, maar dan zou de babay wss tot weekk 50 blijven zitten omdat het te pijn doet :baby: , hihihi sorry papavanalysia we zitten je te pesten 8-[

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dat krijg je ervan als je als man zijnde deze vragen steld hihi

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik denk idd ook wel dat dit waar is. Mannen staan weliswaar bekend als het sterkste geslacht, maar de praktijk leert dat de vrouw zowel lichamelijk (niet spierkracht maar pijngrens e.d.) als geestelijk het sterkste geslacht is.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vond het ook ongelovelijk veel pijn doen en had niet het idee dat ik het " aankon "' er is alleen geen weg terug hè als je eenmaal aan het bevallen bent.

Ik denk dus dat mannen het best aankunnen, ze zouden geen keus hebben.

Gelukkig vergeet je de pijn van hoe het precies voelde, maar mijn hersens vergeten niet dat ik het echt niet normaal vond

9. papavanalysia

23 mei 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Hahaa, ach jullie vrouwen blijven een apart volk...hihi.....ik neem het met een korrel zout...

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hahaha, typisch een uitspraak van een man, die zijn gelijk niet krijgt O:)

11. papavanalysia

23 mei 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    Nou net hadden we weer eens gezellig bezoek van zo'n mooie rioolspin......Me lieverd naast me sprong omhoog en liep gelijk weg voor het beest. Ik wilde hem neermeppe met de electrische vliegenmepper, maar miste hem de 1e keer...toen wastie kwijt....me liefste bleef in de gang...later vond ik hem en nu is hij dood.....mannen zijn toch stoerder, hihi

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    baar maar eens een kind dan ;) eens zien of je dan nog zo stoer bent schat ;) stel je voor he dat je zwangerzou zijn misselijk rugpijn buikpijn enz ;) wat zal je zielig zijn ;)

en jaa ik HAAATTT die spinnen is nu al de dacht 9e in huis of 8ste weer2 vandaag! bah dus wees jij maar zo stoer dan om ze te blijven doden voor mij ;) baar ik de kids wel eerlijk?

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik denk dat een vrouw heel anders met pijn omgaan dan mannen. maar misschien als mannen het van nature ook zouden kunnen dat het anders was geweest. ik denk ook dat mannen zich moeilijker van de pijn af kunnen zetten en het gewoon doen. (zoals wij vrouwen wel moeten met een bevalling) mn man vond het heel knap hoe ik mn bevalling heb gedaan.

liefs doris

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Naast het fsiologische aspect is er vast een reden waarom moeder natuur het baren aan de vrouw overlaat en niet aan de man.
    Voor mijzelf heb ik wel een idee.

15. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik heb een antwoord waar ik me vast niet geliefd mee maak.

Mannen zijn kleinzierig als het gaat om banale dingen als griep of een pijntje aan een zere vinger. Maar mijn ervaring is , dat als er serieus ziekzijn aan de orde is , dat mannen dat sterker dragen. Klagen dan ineens een stuk minder dan vrouwen. Staan ervoor en gaan ervoor. Vrouwen gaan dan meestal zieliger doen dan mannen op zo een moment. Voelen zich ook zieliger. Duurt vaker langer voor zij de schouders eronder zetten.

Dus ik denk dat mannen best de pijn van kinderen baren aan zouden kunnen. Toen ik nog niet aan kids dacht dacht ik ook dat ik het niet zou kunnen.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mooi gezegd Brenda, ik ben het helemaal met je eens! Ps. gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Dank je manuela ***glundert nu*** :D

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat 'hihi' erachter ontkracht het toch een beetje hoor..

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    'Een beetje'? Ik hoor een man al 'hihi' zeggen :)

Enne, ontopic. Mannen zijn mietjes 8) Genoeg gezegd :)

20. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik denk ook dat veel mannen het niet aan zouden kunnen. Is het ook niet bewezen dat vrouwen een hogere pijngrens hebben als mannen?

als mijn vent eens verkouden is loopt hij al zielig te doen, laat staan als hij weeen krijgt en een kindje uit mag gaan persen.... :)

Deel Deze Pagina