Ik wilde even zeggen dat ik via de sneltekst niet weet wat welk emoticon is....ik weet de snelcode niet... Vandaar dat ik snel hihi typte, dit kwam zoeven in mij op. Ach, vrouw zijn lijkt mij ook niets een keer per maand ongesteld....en als je zwanger bent...dan zit je vol hormonen waardoor je "van slag" bent En nou weer even genoeg getypt allemaal, nu ga ik lekker me bedje in........ 8)
ik ben het me natas eens hoor. mannen hebben een lagere pijn grens.en daar bij geef een man 2 dagen zwangerschaps jeuk dan weet ik zeker dat ze flippen
als ik hier een vette spin zie komt mijn dochter van 6 aanrennen om hem te vangen en buiten te zetten voor mama. das pas stoer (*trotse mama*) en ik kan vragen hoe mijn man erover denkt, maar hij ligt ziek in bed. ik werk trouwens gewoon door als ik ziek ben, kan moeilijk de kinderen afbellen 8) (hij is echt ziek hoor, en hij mocht van mij best de zwangerschappen en bevallingen doen. had ik echt geen enkel probleem gevonden)
ik heb weleens gelezen dat de pijngrens van mannen&vrouwen gelijk zijn,maar dat ze er beiden idd anders mee omgaan. En thuis ben ik degene die bang is voor spinnen,dan is t mn man die ze naar buiten smijt. en als ik terug denk aan mijn bevalling,ik was half bewusteloos,dus vond het kwa pijn wel meevallen.
Het had op zich best gekund. Mannen die kinderen baren. Maar als ze daar dan net zo over praten als over voetbal laat dan maar zitten.....
precies hier net zo wij moeders kunnen ook nooit eens ziek zijn want wij moeten voor de kleintjes zorgen
Ik heb er eigenlijk nog nooit zo bij nagedacht maar als ik dat wel doe....dan denk ik niet dat mijn ventje dat zou willen/kunnen/doen etc. Is hij véélste sissy voor haha. Hij vind het nu al eng om mij zwanger te maken haha laat staan dat hij het zelf zou doen als dat lichamelijk mogelijk zou zijn. Sorry papa van Alysia 8)
Die van mij is daar in elk geval niet geschikt voor. Veel te kleinzerig...Om het minste of geringste roept hij al "au!" laat staan dat hij zou moeten bevallen, hahaha. Een van mijn zusjes heeft overigens altijd geroepen dat zij graag een man wil die kinderen kan krijgen. Bevallen lijkt haar he-le-maal niks. Ze heeft nu wel een lieve vriend, maar helaas kan hij niet zwanger worden, hahaha .
ik denk dat de vrouwen het van ons mannen gaat winnen op dit gebied, vrouwen kunnen deze pijn beter verdragen dan de mannen. Vrouwen hebben hier een beter onderbewustzijn voor dan ons kerels.
ik denk hetzelfde als je vriendin sorry ik geloof niet dat de mannen in staat zijn om kinderen te baren, ten minste als ik uit ga van mijn man, die gilt de boel bij elkaar als hij een schram heeft, laat staaaaaaaaaaaaaaan een kind baren dmv operatie (en dan heb ik het niet eens over de draagtijd en de bijbehorende ongemakken) hahaha nee die van mij iig is niet geschikt hiervoor
hahaha wat geweldig om te lezen dat meerdere mannen zo kleinzerig zijn als de mijne, dacht echt dat de mijne uniek was
aangezien de meeste mannen net kleine kindjes zijn als ze een pijntje hebben ben ik er idd ook van overtuigd dat we stilletjes aan het uitsterven zouden zijn. maarja wij zijn dan ook het sterke geslacht he
Ooh Mijn vent rent naar de badkamer als hij een spin ziet en gilt als een kind! Ik ben toch degene die hem weg moet halen hoor...... Dus ik zou zeggen wat spinnen betreft even stoer
Waarop mijn man altijd steevast zegt Als het echt pijn deed dan lieten ze de mannen het wel doen Persoonlijk denk ik daar niet over na, vrouwen krijg nu eenmaal de kinderen en de mannen niet. Het is iets wat vast staat en onomkeerbaar is dus waarom erover redetwisten. Groetjes Anita