Ja als 'ie zit dan zit 'ie ook, maar zodra ik hem heel iets optil dan vliegt dat ding alweer alle kanten op. Zo'n badmatrasje lijkt mij ook wel wat maar ik zie dat het maar tot 8 kg is. Aangezien Ryan de 6 kg al door is ben ik bang dat ik er niet lang gebruik van zal maken. Is ook jammer natuurlijk. In het babybadje past hij (liggend) ook al bijna niet meer in. Hij is aardig lang voor zijn leeftijd. (Heeft 'ie van papa). Dus hij gaat lekker samen met papa in bad. Vooral de bubbels (we hebben een bubbelbad) vind hij helemaal geweldig!
ik heb er ook een, maar ik vind haar erg boven water uitsteken. Ik ga het denk ik nog een keer proberen en anders helaas pindakaaas. Gelukkig heb ik hem gekregen.. ik zou als ikjou was ook via mp gaan zoeken ipv nieuw kopen.
Deze hadden wij ook, alleen dan gekocht bij de Prenatal. Vond 't fijn dat 'ie zo gestroomlijnd was, geen rare uitsteeksels ofzo zoals ik bij andere wel gezien heb (misschien wel bij die van Bebejou). Aan deze zitten twee zuignappen en bij ons hebben ze nooit losgelaten. Gewoon voor 't vullen goed vastdrukken, water erbij en nergens last van.
Ik had hem ook bij prenatal vandaan...vond hem niet eens zo duur.. Heb het hier ook echt nog nooit gehad dat dat ding ging drijven... Vanavond heeft Finn nog een badparty gehad hoor...in zn eentje! Helemaal uit zn dakmet spetteren enzo! Hij wordt er wel bijna te groot voor nu...maar hij loop dan ook erg voor op groei... Die van bebe jou heeft idd echt zo'n recht opstaand ding.... Die wij hebben is wat ronder en ziet er ook al mnder uit als een martelwerktuig Maar wat ik dus al zei...voor de TS....geen geplette balletjes hoor! Hihi! even een fototje...
hier 1 van de prenatal en gebruik hemnog elke dag. hup dat ding in bad ( zuignap blijft heel goed zitten) gauw onder de sproeier en hup klaar. past hier nog net
Thnx! Joh als het nu goed gaat is het ook goed toch! En anders koop je deze alsnog! Hahaha! Hij was 11 euro ofzo! Hij past er nog steeds in al wordt het wat krap (maar Finn is een mini reus met zn 8,5 kilo!) Vanavond nog lekker onder de douche ermee gezeten terwijl ik mn eigen haren aan het wassen was! Helemaal kraaien van plezier! @Klarinet...weet jij of zo'n badring in het babybadje past? Finn kan nog niet zelf zitten en als het op den duur echt niet meer past wil ik ook zo'n badring...of een bibabad...hahaha!
ik heb gister een badkussen gekocht, soort voedingskussen. Ties kan er nu op liggen en straks inzitten. zo'n drijfding vond ik wel leuk maar is idd maar tot 8 kilo, die kan ik na een maand dus wegdoen.