Ik kwam dit tegen tijdens het surfen en ik vind het zo handig! Ik dacht:"Ik deel het met jullie!" Hahaha! Er staat hier namelijk wel eens vragen over een mee rijdt plankje...en deze lijkt mij persoonlijk gewoon erg makkelijk! Dus bij deze! Kleine dreumes - KID-SIT
Hij's leuk!! Maar wel duur..... Heb het nog nooit gezien zo....lijkt me echt ideaal hihi. Bedankt voor het delen!
Ik heb ze ook weleens gezien achter een bugaboo, volgens mij ook echt van het merk Bugaboo....... Verder ook weleens van andere merken gezien, dus ik denk dat ze er ook wel goedkoper zijn.
Kahrin je heb ook het twoo stoeltje voor op het meerijdplankje van de bugaboo. Ik heb deze ook gekocht. Onze dochter kan zo lekker aan de wagenbak zitten. Ze heeft hem al even getest en vond het erg leuk ! Oh ja het twoo zitje lijkt goedkoper maar je moet nog wel los het meerijdplankje kopen. Voordeel is wel dat je het meerijdplankje ook zonder zitje kan gebruiken. Dat is bij de kid sit niet zo.
Ja dat is eigenlijk ook nog wel de vraag ja...maar in het filmpje ziet het er wel zo uit... Misschien als je de duwstang op het allerhoogst zet...maar dat staat hij hier toch wel... Ik zie het alweer voor me dat ik kapotte schoenen en voeten heb
Het zitgedeelte kan er wel af, tenminste dat staat wel bij de beschrijving van de link die de TS gaf. 'Het plankje rust op de achter-as en wordt met simpele rits-rats strips vastgemaakt. Het zitje staat met één klick vast op het plankje. Het plankje is ook zonder het zitje te gebruiken.' Ik denk eraan om er 1 aan te schaffen, maar ga eerst ff testen in de winkel met kindlief. Tussen mijn oudste en de beeb op komst zit nl 21 maanden, en ik wilde idd niet aan een duowagen..
Ja je hebt twee verschillende...zoals ik het begreep. 1 die helemaal is...dus het plankje en het zitje... en ze verkopen ook een zitje die je op het plankje van de bugaboo kan doen. Dus die kan je dan als plankje gebruiken...en als zitje... Maar goed...dan moet je maar net de bugaboo hebben en dat plankje...
Ohh okey.. Hier gaan we evt voor de Kid Sit, zoals die van de link. Ik heb een Quinny Speedy en daar past hij iig achter (dat heb ik al laten demonstreren bij babydump). Nu alleen nog kijken of mijn oudste daadwerkelijk blijft zitten of niet..
Miekje ik wist niet dat er 2 soorten waren. Ik zou hem idd eerst even testen in de winkel. Bij de bugaboo is het voordeel dat de bak zo laag zit en mijn dochtertje dus gezellig aan de bak zit en er niet tegenaan kijkt. Wel zet ik haar vast met een tuigje (mischien ook een idee voor jou) aan de wagelbak zodat ze er niet af kan vallen bij onverwachte bewegingen.