Goedenavond lady's! Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb me aanngemeld omdat ik echt even jullie mening nodig heb en me verhaal kwijt wil hahaha. Ik heb vanmiddag een test gedaan van kruidvat (2 in een doosje) met een lichte tweede streep maar wel met het blote oog zichtbaar. ik snap dat jullie gek worden van deze vraag en ik heb al heel vaak gelezen dat een streep een streep is maar.... Ik hoef pas maandag ongesteld te worden, dus ik ben niet overtijd niks. Kan dat dan wel? Ik ga morgen denk ik wel weer een test doen of wanneer ik over tijd ben maar wat denken jullie? Ben helemaal zenuwachtig en durf het gewoon niet te hopen...
Kan zeker, vooral wanneer die streep binnen de tijd verschenen is, net zo breed als de controle streep is en roze/ paars van kleur. Duidelijkheid zul je hebben wanneer jouw testen de komende dagen steeds donkerder worden. Ik zou vrijdag of zaterdag weer testen. Succes! Hoop een knal streep voor je!
helemaal eens met het antwoord hier boven! de 2de streep moet wel roze zijn en niet grijs!! spannend!!!
Bedankt voor jullie reacties, leuk! Ja de streep is echt roze en even breed. probeer een foto te plaatsen maar hij zegt steeds dat ie te groot is... Ik ga op van de zenuwen ben helemaal hyper. haha stom he! Ik wil het zo graag weten. Maar ja, geduld dus... ik dacht dat wanneer je nog niet overtijd was dat je dan nog geen hcg in je plas had...
Ja ik heb er 3 gemaakt haha! Maar ik krijg ze niet geplaatst. Ze zijn te groot zegt ie... ik heb ze met me tel gemaakt.
ik heb 'm nu met de webcam proberen te maken maar hij is wel heel onduidelijk op deze manier zonder flitser. Bekijk bijlage 227285
Als je maandag pas ongesteld moet worden ben je nu 9 DPO en kan je volgens mij nooit zo'n duidelijk donkere test hebben Ik denk dat je verder zwanger bent
Echt?? Wow!! Haha weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Zou echt geweldig zijn!! Maar het kan ook een foute test zijn toch? Zekerheid heb je natuurlijk nooit, ben bang dat ik me zo bliju maak voor niks. Vervelend dat je het gewoon niet zeker kan weten. Zal moet afwachten tot volgende week om echt zeker te zijn...
Dit is wel heel erg positief!! De kruidvat testen zijn heel gevoelig, dus het kan goed dat ie nu al positief is. maar het zou ook kunnen dat je inderdaad al verder bent. Misschien een clearblue test kopen met indicator? Die verteld je hoever je ongeveer bent.
Ik vind het heel leuk dat jullie reageren Wil het er verder nog met niemand over hebben. Ja met me ventje wel natuurlijk haha Hoop echt dat jullie gelijk hebben! M'n laatste ongi begon 6 februari, ik was 2 dagen overtijd en ben het een volle week geweest.
Precies, denk ook dat je eerder je eisprong hebt gehad. Op 9 DPO verwachten we hier echt een tuur TUUR streepje te zien. De test van jou is echt vet positief, geen twijfel over mogelijk. JE BENT ZWANGER!!!! x Kweenie
Echt super positief. Hier op zp (inclusief ikzelf haha) wil wel zo'n duidelijke test in handen hebben. Van harte gefeliciteerd meis.