Zijn de luiers van lidl goed? Wat is jouw ervaring?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Foxter, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi allemaal :)

Bij ons kdv gebruiken ze luiers van de liddle, heel begrijpelijk want de liddle zit recht tegenover het kdv.
    Wat zijn jullie ervaringen met deze luiers? Ze zijn niet zo duur vind ik, maar ik wil niet dat onze kleine meid met "rotluiers" zit.
    Als ik liever heb dat ze andere luiers om heeft, is dat geen probleem, dan moet ik die gewoon meegeven.

Groetjes Marijke

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind LIDL luiers geen 'rotluiers' omdat ze goedkoop zijn...
    Ik gebruikte ze ook en vond ze prima.
    Alleen bij ons hadden ze geen newborn maatje dus ik kocht newborn 2 t/m 5 kilo altijd van Kruidvat.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt voor je reactie :) Ik denk ook niet dat het rotluiers zijn omdat ze goedkoop zijn, maar iedereen is altijd zo vol lof over Pampers, maar die vind ik best duur.

Dan denk ik, wat is dan precies het verschil, zitten die beter, zitten er soms harde randjes aan die van lidl, wat zou het nou zijn dat die pampers zo duur zijn :)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Okee op die fiets haha
    Ja ik vind t zelf ook onzin om dure dingen te kopen (tenzij t niet anders kan natuurlijk).
    Maar ik vond ze prima hoor, lekte niet door oid.
    Alleen wel bij mijn oudere kids toen (vanaf +/- 2,5jr)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

super!
    ik zal straks eens kijken of ze hier ook newborn hebben, dan koop ik gelijk maar een pakje :D

6. bjk28

bjk28 Lid

7 mei 2008
    14
    0
    0
    Ik vind de luiers van de lidl de beste die er zijn. Serieus bij pampers waren mijn jongens altijd nat en nu niet en bovendien stinke volle pamper erg!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik vind de Lidlluiers heel goed, ze zijn hier favoriet! Ze heeft ook wel Pampers en Huggies, net wat er in de aanbieding is, maar ik denk dat ik tot nu toch nog de meeste Lidl-luiers heb gebruikt bij haar.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook dik tevreden over die LIDL luiers!
    De pampers en bumblies zitten helemaal niet goed. Veel vaker last van lekplekken. Mijn kind heeft gewoon de "verkeerde" bouw. Met de bumblies heeft hij ook veel meer uitslag.

Met de lidl luiers weinig problemen! Alleen jammer dat ze het plasstripje eraf hebben gehaald, dan kon je snel aan de buitenkant even zien of de luier vervangen moet worden.

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb ook goede ervaringen met de luiers van de liddle. kheb ze op vakantie gekocht en ze zijn goed en goedkoop. helaas hebben wij hier in de buurt geen liddle, maar ik vraag mn moeder af en toe of ze luiers wil halen bij de liddle.

liefs doris

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee lekt bij de lidl luiers altijd door :( hier dus geen goede ervaring.

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

hmm balen! Welk merk gebruik jij nu mamavEsmee?

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook geen goede ervaring met de luiers van de Liddle. Ik vond ze vrij stuk en het leek net of er dan een hele kont aan zijn kontje zat. Begrijpen jullie mij nog? Ik vind de pampers het beste. Haal ze vaak in de reclame en dat scheelt een hoop.

14. Niet meer actief

Maar het gaat er toch bij luiers niet om hoe het eruit ziet? Tenminste dat zou mij nou echt helemaal niets kunnen schelen. Ik vind het belangrijker of de boel droog blijft etc.

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nee maar het zat dan zo raar. Lijkt me dan ook niet prettig zitten voor de kleine.

16. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    En ik bedoelde dat ze vrij stug waren, ik zag dat ik stuk had geschreven haha.

17. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik vind ze heel fijn!

mijn dochter is vrij smal en ik heb zelf vanaf dat ze maatje 3 aankon bijna altijd lidl luiers gekocht en nooit problemen mee gehad! (idd wel jammer van dat plasstripje dat er tegenwoordig niet meer op zit, was erg handig)
    Pampers en huggies lekten bij ons meisje snachts altijd door aan de zijkant, weet niet hoe het kwam maar heb er bij lidl luiers nooit last van gehad..

ik zou het gewoon ff aankijken. gaat het goed dan is het mooi, en zie je luieruitslag of lekken ze door probeer je gewoon een ander merk en geef je die mee naar het kdv...

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    's Nachts draagt ze ook alleen Lidlluiers, want wij hebben hetzelfde met Pampers en Huggies, ze lekt er in door.

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik vind de luiers van de Lidl ook niet fijn (ik haal er wel altijd mijn boodschappen, heerlijke winkel, maar dat terzijde;)) Ik vond ze ook erg stug. En we hadden vaak poeprandjes aan de rompers.... :(

Ik heb sinds kort de pampers active fit ontdekt en ik wil nooit meer anders! Dat zijn echt fijne luiers zeg. Je betaalt wel iets meer dan (in de aanbieding is het wel te doen) maar helemaal geen last meer van doorgelekte luiers!

20. Ik heb ook gehoord dat de luiers van de lidl erg fijn zijn, ze hebben helaas geen newborn. Ik werk zelf bij de lidl en heb het even nagevraagd bij iemand en die heeft bij het dc gehoord dat deze niet bestaan (van lidl merk dan). Ze zijn ook regelmatig in de aanbieding. Bij de volgende haal ik een paar pakken op, bevallen ze niet, dan is het niet al te veel weggegooid geld.

Deel Deze Pagina