Buggy MET ligstand of quinny buggy met maxocosi adapters...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door princesje83, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ik heb een klein dilemma.

We hebben nog een kinderwagen van onze dochter, die in de stand met de wandelwagenbak erop nog perfect is, maar in de "buggystand" kapot is. De rugleuning is gebroken doordat manlief hem te hard inklapte... :rolleyes:

Nu vraag ik me af, of het handig is om nu voor de geboorte vast een quinny buggy te kopen, waar je de cosi ook op kan klikken..
    dan kunnen we in de eerste maanden voor lange afstands wandelingen (doen we eigenlijk nooit) die wandelwagen met bak gebruiken die we nog hebben staan en als we dan eens booodschappen doen of ff kort de stad in gaan kunnen die quinny met cosi gebruiken.

Het probleem is alleen.... als de kleine niet meer in de wandelwagenbak past, weet ik dus niet of hij/zij dan al kan zitten in de buggy... Aangezien je die buggy dus niet in een ligstand kan zetten... In de cosi kan hij/ zij dan natuurlijk wel tot 13 kilo in, maar ja, hoe lang is dat... Onze dochter had binnen een jaar al een grotere stoel nodig omdat ze lang is. Weet niet of deze beeb zwaar of lang of wat dan ook zal zijn...

Zoals ik al zei, we wandelen heel erg weinig maar ik wil natuurlijk wel dat mijn kindje goed vervoerd wordt....

wat zouden jullie doen?
    die Quinny buggy kopen met als voordeel dat die cosi erop kan,
    of toch een buggy kopen die in ligstand gezet kan worden...?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zelf gebruik ik alleen de maxi cosi in de auto daar is hij tenslotte voor.
    Ik zou als ik jou was gewoon kijken hoe groot je kindje is als hij/zij uit de kinderwagenbak gegroeid is en of je dan nog een buggy nodig hebt die plat kan.

Persoonlijk gebruik ik nooit een kinderwagen (buggy heb ik niet eens) maar gebruik altijd een draagdoek ;)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij zaten een tijdje terug ook met hetzelfde dilemma.
    Ik wilde heel graag de quinny maar kwam er ook achter dat deze niet versteld kan worden. Ook zit het kindje echt heel erg rechtop. Ik vond hem niet geschikt als "tussen oplossing". Ook vind ik de quinny een beetje wiebelig overkomen.
    We hebben toen een maclaren gekocht omdat deze dus wel heel ver naar achter kan en klein op te vouwen is. We hebben net gister onze kinderwagen verkocht en moet zeggen dat we met de buggy erg veel schik hebben.

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ik zou kiezen voor een buggy die in ligstand kan. Wij hebben zelf de buggy van x-adenture en zijn daar erg tevreden over. De quinny heeft ook geen boodschappenmand en je kunt aan de handvaten hangen want dan wordt die topzwaar.

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
  6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik had ook zo'n soort probleem, wij hebben nu de maxi-cosi
    buggy erbij voor in het begin met mc erop, en later als
    buggy die wel in ligstand kan en regenkap heeft...

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    De maxitaxi city
    is op veel plekken nu in de aanbieding!kan je maxi cosi op,heeft buggy met ligstand en is nu bijna net zo duur als een quinny zapp!Weet alleen niet zeker of er ook een bak opkan!Misschien een idee?

9. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    heb even gauw gekeken maar er kan ook een dreamy op geplaatst worden............. het is trouwens maxi taxi citi cx....

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    bedankt voor jullie reacties!

@simba: ik heb ff gekeken en deze is idd ook erg handig! en hij kan in ligstand dus ik denk dat deze het gaat worden! Vind hem er ook mooier uitzien als de maxi taxi waar erlida het over heeft.
    is het alleen niet een vreemd gezicht als je die maxicosi erop zet, omdat de rest van de buggy er zeg maar onder zit.... En kan je de buggy ook vervoeren op de fiets?

vast bedankt!

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik heb in een ander (gesloten) topic gelezen dat het wel mogelijk zou moeten zijn om de bekleding er tijdelijk af te halen:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=45

Ik heb zelf nog niet geprobeerd, want ik heb de maxi-cosi er nog niet op gehad. Thijmen wil nl niet meer in de maxi-cosi.

In dit topic kan je ook iets lezen over fietsendragers. Ik geloof dat de meesten de beugel van Quinny Zapp gebruiken. Ik heb er zelf geen (ben geen fietser :oops:).

Groetjes, Simba

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    super!

bedankt voor de link!

Deel Deze Pagina