Ik zweer bij Lidl luiers! Pampers houdt het niet droog, en poep loopt er aan de pijpjes uit. Die van Lidl hebben een goede pasvorm en zijn iets stugger waardoor alles netjes in de luier blijft. Hier ook Lidl-luiers. En als ik ze niet kan inkopen (lidl is hier een eindje uit de buurt), dan heb ik aldi-luiers. Die werken hier ook beter dan Pampers of kruidvatluiers, maar Lidl is toch het fijnst.
Huggies is hier het favo merk(meestal in de aanbieding) Maar als ze effe niet in de aanbieding zijn, zijn Lidl luiers een goeie 2e!
Wat kosten die LIDL luiers eigenlijk? En heb meteen nog een vraag, hoeveel pakken newborn heb je ongeveer nodig voordat je overstapt op het vervolgmaatje?
Ik gebruikte heel lang Lidl luiers voor mijn meisje, tot ze ze niet meer pastte. Ik vind ze super! Echt voor mij beste koop!
Vind Lidl luiers prima hoor! Had ook pampers voor Lena in het begin en die zitten aan de voorkant wel mooier maar geregeld zat d'r hele rompertje onder de poep (jaja, ik verschoon 'r wel op tijd ) en volgens mij vond ze ze ook echt niet lekker zitten. Plus: ze meuren. Maar das heel persoonlijk, maar vond die van de Lidl veel fijner en Lena ook denk ik! Heb pas drie pakken van mijn ma gehad maar ben blij als ze op zijn, rotdingen.
geloof tussen de 7,39 en 7,59 per pak, ligt aan welke maat je koopt.. ik heb nu twee pakken newborn staan(nr 1), hou het daar ff bij. Kan manlief altijd sturen als we nog meer nodig hebben, maar ik weet wel dat het in het begin ontzettend hard gaat en ze al gauw in maatje 2 zitten en dan ook al gauw in 3! dus ik zal niet te veel inslaan als ik jou was....
Ik vind de lidl luiers niet goed. Ze zijn zo dik en absoberen naar mijn mening niet goed..maar goed daar denkt iedereen weer anders over natuurlijk Ik hou het dan ook lekker bij de Pampers