Hallo meiden, Vanaf wanneer zijn jullie gaan kijken naar geboortekaartjes? Ik heb namelijk geen idee. Een gedichtje hebben we al wel, alleen nog geen kaartje. Hoelang staat er ongeveer voor? Liefs Starry
Ik heb het bij beide kindjes bij 30 weken gedaan. Had ik ruim de tijd om de envelopjes enzo te schrijven en vond het gewoon fijn dat ik weer wat van mn lijstje kon schrappen van zo da's ook weer gedaan.
Wij zijn nu bezig met proefdrukken opvragen.. Heb dat liever wel op tijd geregeld! En nu nog tijd zat haha
Ik heb nu een middag vrij en ga zo even naar de stad daar zit ook een drukkerij dus loop even naar binnen, ben daar al eerder naar binnen geweest maar je heb zoveel keus dat ik dan niet meer kan kiezen dus wie weet vinden we nog wat, kan ik meteen ook kijken voor een aardigheidje voor de mensen die op bezoek zijn geweest, dat doen ze namelijk in de Turkse cultuur.
ik ga vandaag de boeken ophalen en rustig kijken naar kaartjes de zijn vele die doen dit al vanaf 12 weken maar ik nu pas
Is 200 euro duur voor 40 kaartjes? Ik schrok namelijk nogal van de prijs voor een redelijk simpel kaartje