Ik heb zelf inmiddels een leuke "stapel" e-books. Bij normale papieren boeken geef ik vaak boeken door, of ruil ik met familie en vrienden. En soms verkoop ik ze voor een klein preisje op marktplaats. Maar weet iemand of dit met e-books ook mag? Ik koop de boeken voor (meestal) dezelfde prijs als een gewoon boek, en de inhoud is exact hetzelfde. Maar omdat het digitaal is vraag ik me af of het dan nog mag? Zo ja, zou het leuk zijn hier een boekenclubje te beginnen, waar we boeken kunnen aanraden en eventueel ruilen?
Ik heb een heleboel eboeken maar allemaal gedownload. Officieel mag je denk ik een eboek niet verder verspreiden want wie zegt dat je zelf niet een kopie houdt? Ik ben nu 'een goede raad'. Van j.k. Rowling aan het lezen, weet nog niet zo goed wat ik ervan vind...
Ik wil wel e-books uitwisselen maar heb er nog niet zoveel. Misschien om een mailinglijst te maken ofzo?
ik wil ook graag in je clubje! Ik heb er nog niet zo veel (ik heb pas een ereader). Misschien dat de "aanbieder" aan kan geven of ze het een leuk boek vond en waar het over ging in het heel kort? Zodat we elkaar kunnen pb-en voor een emailverzoekje? want anders verdwalen we denk ik zo in al die boeken!
Oeh die wil ik ook zo graag nog lezen, maar ben bang dat het heel erg af gaat vallen. Is het een langzaam boek?
Ik heb mijzelf ok aangemeld! Ik heb zelf zo een 4000boeken op de pc staan...maar alles staat door elkaar, moeilijk om een leuk boek eruit te kiezen...wat ik dus vervelend vind is dat je niet even "de achterkant" kan lezen om te kijken waar eeboek over over gaat...dus 4000 onbekende titels is dan best onoverzichterlijk. Hoe doen jullie dat? Xxx
Ik heb me net ook aangemeld, dank voor de link. @ miekie 82, ik heb een programmetje calibre, en als ik dan op het boek aanklik, dan komt die in het programmatje te staan en dan staat aan de zijkant ook de achterkant van het boek en het boek kan je dan ook evt. op de computer lezen.
ik heb veel ebooks van iemand ontvangen via dropbox, per mail is het te veel om te versturen, maar als je iets zoekt,kan kijken of het erbij zit, bestand heb ik al ong een half jaar,dus boeken die daarna uitgekomen zijn zullen er zeker niet tussen zitten. heb nog geen ereader, dus kan het zelf nog niet gebruiken, komt ooit wel.