Hallo, ik heb een tijdje terug hier al een aantal dingen gevraagd omdat mijn zoontje overdag de borst weigerde.( dit nav bijten in mijn tepel ) Toen hij dit op een gegeven moment ook s'nachts ging doen, hebben we besloten om toch door te zetten met de fles ( hij was een echte flesweigeraar). En halleluja, hij drinkt de fles! Ik kolf nu dus mijn voedingen en geef hem zo de dus mama's melk, misschien als straks zijn boventandjes er goed door zijn, dat ik toch weer eens wil proberen om hem aan te leggen, want ik mis het live voeden wel Zijn schema is nu: (8maand) 700 papfles 200cc (bv 200 cc + bambix) 845 slapen 1000 fruit (vers, soms half potje) + sap of thee 1200 broodje plus 120cc melk (bv) 1230 slapen 1430 koekje/rijstewafel (evt wat sap) 1600 slapen 1730 avondeten ( hij eet nog niet echt veel, meestal paar hapjes aardappel, wat stukjes groenen en vlees) 100cc/150cc yoghurt dan spelen we nog (of in bad) tot een uurtje of 1830/ 1930, ligt er net aan hoe lang hij s'middags geslapen heeft. 1830/1930 papfles 200cc (bv 200cc + bambix) Meestal wordt hij rond 5uur wakker, en wil dan echt niet meer slapen, dan geef ik hem maar 100cc bv in een flesje, en dan slaapt hij weer lekker door.( Hij laat dan bij zijn ochtendvoeding wel wat staan meestal) Maar moet ik dat nu wel doen? Ik vind het verder geen probleem, maar als ik het niet doe, blijft hij onrustig. Krijgt hij overdag te weinig? Moet ik die 100cc van s'nachts overdag er ergens bij tussen doen ipv sap? of zou dat niets uitmaken? Krijgt hij zo genoeg borstvoeding of niet? Hij weegt zo'n 8kilo en is 74 cm. Groetjes Siriel
Hoi, Dat nachtelijk wakker worden heeft naar mijn idee niks te maken met wat hij overdag krijgt. Hij houdt het gewoon nog niet vol om er zo lang tussen te laten. Ik zie niet dat hij overdag iets tekort komt en dan extra zou moeten drinken. Als jij die voeding van 5 uur geen probleem vindt, wie ben ik dan om er een probleem van te maken? Gewoon lekker zo doorgaan.
Hoi Teddy, bedankt voor de snelle reactie! Ik ga gewoon lekker door hoe het nu gaat! Toch fijn om het hier even te kunnen vragen. Groetjes Siriel