Morgen gaat ons zoontje, 18mnd, voor het eerst naar de kapper. Met 9mnd was hij nog praktisch kaal, maar nu worden zijn "lokken" toch echt te lang. Ook hoop ik dat een kappersbeurt de krullen van zijn vader echt naar boven tovert Hebben jullie tips voor een leuk kapsel? Ik hou niet zo van erg kort of stekeltjes. Er hoeft ook geen gel in ofzo. Foto's van jullie zoontjes met leuke kapsels zijn erg welkom Dit is zijn haar nu
Ik zou de puntjes latten knippen en nog wat langer laten groeien . Die van ons heeft lange blonde lokken, wij houden ervan
Puntjes eraf . Wat een heerlijk jochie. Mijn dochters waren bijna kaal nu een zoon met een bos haar en ga het ook langer laten groeien. Had man als baby ook
We hebben inderdaad alleen de puntjes geknipt. Hij deed het echt super, trotse mama hihi Kan nu geen foto plaatsen, met mobiel en op vakantie
Hihi wat leukkkk Mn zoontje vondt de kapper niet zo leuk zeker niet toen de tondeuse erover heen ging gillen geblazen tot het knippen dat vondt die niet erg... Kindjes moeten er gewn aan wennen en om een gegeven moment vinden ze het niet erg meer😊
Leuk geworden zo! Wij doen het ook meestal beetje bijknippen. Vooral rond de oren beetje netjes maken. Ik vind stekeltjes niet zo erg leuk. Zou het wel een keer willen proberen, maar is zo zonde als het niet leuk staat