Nou ik zit met een klein probleempje. Ik kan niet meer op Whatsapp, ik moest hem via Adroid opnieuw updaten, alleen als ik dat doe krijg ik deze melding, Uw apparaat is niet compatibel met deze versie, ik weet echt niet wat ze daar mee bedoelen, heeft iemand een idee? Ik heb trouwens een telefoon van het merk HTC. Wat erg toch dat ik niet eens meer zonder whatsapp kan eigelijk he
De oude versie verwijderen en dan pas de nieuwe installeren. Dus als je een update krijgt nooit over de oude geen doen.
Idd, vaak de enige oplossing. Werkt dat niet dan moet je je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.. Hoop dat het werkt
Nou dat lukt dus ook niet, hoe krijg ik mijn telefoon terug op fabrieksinstelling. Ik weet niet of iemand dat weet? ik het een HTC.
Even uit mijn hoofd.. Instellingen, algemeen(of iets wat er op lijkt..) anders software.. typ anders ff wat er allemaal in je instellingen staat, dan komt het zo terug maar weet ook niet welk type je hebt. Vaak als ik ze vast heb kom ik er zo Maareehh.. Voor je dat doet!!! Je bent alles kwijt als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen. Misschien slim om eerst een kopie op je pc te zetten..
Wat raar bij de iPhone update je altijd over je bestaande app heen. Klinkt eerder alsof je je telefoon moet updaten!
Goed dat je dat zegt, heeft je toestel wel de nieuwste software? Dat is wel belangrijk anders pakt hij sommige software apps niet meer..
En dan kan je je telefoon wel naar fabrieksinstellingen zetten maar moet die nog steeds de nieuwste update hebben dus schiet je niets mee op. Je bent alleen alles kwijt.
Nou ik heb dus mijn telefoon terug gezet op fabrieksinstellingen, ik heb natuurlijk wel eerst dingen opgeslagen die belangrijk zijn. Maar nu doet het dus nog niet. Hoe krijg ik een nieuwe update op mijn telefoon?
HTC Wildfire? Hier hetzelfde probleem en op internet ook veel dezelfde verhalen over HTC Wildfire's die de afgelopen week geplaatst zijn.. Ik ben overgestapt op Viber ipv Whatsapp. Zijn (bij mij) overigens geen software-updates momenteel.
Is dat ook bij andere apps? Wat je dan kunt proberen is instellingen => toepassingen => toepassingen beheren => Google play => CACHE WISSEN en vervolgens GEGEVENS WISSEN. Dan nog eens proberen. Werkt dat?
Mij is het net gelukt door hem niet via de Playstore te updaten maar om gewoon de nieuwe versie (zonder de oude eerst te verwijderen) te downloaden via whatsapp.com/android (dus gewoon via internet explorer op je telefoon naar die link gaan)!
Jaja het gelukt, bedankt dames Ik heb hetzelfde gedaan wat shaddixxx heeft gedaan. Mijn man zei, heb je dat zelf gedaan, ik zei neem met behulp van zwangerschapspagina Ik ben hier zo Niet goed in Hahahaha