Hallo allemaal, Ik ben pas begonnen met tempen en volgens mijn chart zou ik op 11 december mijn eisprong hebben gehad. Nu heb ik de laatste dagen een aardige hoge temperatuur. Hij is gemiddeld 37.4. Daarvoor had ik hem steeds in de 36 graden. Nou zou je zeggen doe een test. Ik wacht op de testen van deze site. Ik heb wel een ontzettende rugpijn en deze heb ik al een goeie week, ben bang dat ik elke dag ongesteld kan worden. Mijn schoonvader is vorige week overleden dus zou het kunnen dat ik daardoor een hoge temperatuur heb? Mijn langste cyclus is van 35 dagen en deze zou normaal gesproken dan op aanstaande zaterdag moeten komen. Echt bezig zijn we er nu ook niet meer mee, andere dingen aan ons hoofd.
kan me nie voorstellen dat je daardoor een hoge temp hebt...ik heb heel veel stress gekent maar daardoor nooit een hogere temp... TESTEN! *duim duim duim* Maar 37,4 is erg hoog joh....wat is je basale temp voor je eisprong?
dan is jouw basale temp al lekker....maar 37,4 blijft nog steeds hoog hoor, dus ik zeg TESTEN met die handel!
Nog even wachten op de testen en dan ga ik het toch maar doen. Ook ervaring toevallig met de lage rugpijn. Ik heb al rondgekeken op internet en het kan verband houden met een zwangerschap. Maar ik laat me maar niet gek maken. Groetjes brigitte.
Hoge temp i.v.m. problemen etc. geloof ik niet. Gooi er een test tegenaan meid! Nee heb je en ja kun je krijgen, dus.... SUCCES! Marjo
lage rug pijn herken ik wel, had ik ook toen ik zwanger was. al je banden worden weker dus ook die in je heupen en dan kun je rug pijn krijgen. hoop het voor je dat het positief is. we duimen.................... groetjes peggy