Hoi meiden, Ik ben misselijk. Heb al een week een verschrikkelijk zeurend gevoel in mij onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. En de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 28 december. Ik begin steeds meer te denken dat ik zwanger ben, maar durf geen test te doen. Vorige keer was ik zoooo teleurgesteld.... Wat denken jullie? Groetjes Suus
Weet dat het erg eng is maar zo blijf je ook maar in onzekerheid zitten Gewoon doen dus! Je hebt in ieder geval dan duidelijkheid.... Als het raak is kan je gaan feets vieren en anders kan je door met de volgende ronde, hoe moeilijk dat ook kan zijn! Suc6 en sterkte meis, ga voor je duimen [-o<
@Natasja: Nou, sinds ik van de zomer gestopt was met de pil, had ik een cyclus van ongeveer vier weken. De laatste menstruatie kwam later (toen dacht ik dus ook dat ik zwanger was), had al een test gedaan. Deze was negatief, en 's middags werd ik ongesteld. De misselijkheid die ik voelde bleek een buikgriep te zijn, want ik werd binnen een paar uur heel erg ziek. Volgens mijn huisarts lag het aan de griep dat ik later ongesteld ben geworden. Maar nu voel ik me niet alsof ik griep krijg. Kan me ook niet voorstellen, want ik heb bijna nooit griep, dus zeker geen twee keer in twee maanden... Misschien is mijn cyclus opeens veranderd. Misschien moet ik het anders nog een weekje aanzien.... Of niet.. Pfff, ik ga zo maar eens vragen hoe mijn vriend erover denkt. @Daantje: thanx voor je lieve woorden Groetjes Susanne
Heej meid.. als ik jou was had ik toch een test gedaan....als je zwanger bent kun je lekker gaan feesten en als dat nie is dan heb je weer wat meer zekerheid voor je zelf! maar jah als je overtijd bent enne je bent misselijk...dan zou ik haast denken dat je zwanger bent! Doe een test en laat het weten! ik duim voor je! xxx sanne
Poezie, ik ken het gevoel. Als je de test hebt liggen, waar wacht je dan nog op! Als je zwanger bent weet je het direct en zit je niet onnodig lang te wachten. U go girl en laat het zo ff weten
Nee hoor dat maakt niets uit, lees de gebruiksaanwijzing maar, welke test heb je. Ik heb de predictor 's avonds om 22.00 uur gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden, dus niet eens over tijd.
Ik had 24 december de laatste ongesteldheid en heb op 21 januari getest. (28 dagen "scheelt tellen ")
Ik heb een huismerk van de samenwerkende apothekers (heeft mijn vriend de laatste keer gehaald ) Nou, ga het zo maar eens proberen dan [-o<
Best niet te veel water drinken, urine mag niet te verdund zijn Ik hoop dat je een héél positieve test hebt zo meteen! Ik duim voor je! Groetjes, Sandra
Nee helaas, alhoewel ik er niet van overtuigd ben dat ik niet zwanger ben. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, doe ik maar weer een test...