Hallo allemaal, Ik zit nu in de eerste ronde en vandaag 1 dag voor NOD. Ik heb ruim 1,5 week last van: -opgezette buik -opgeblazen gevoel -moeilijke stoelgang -soms misselijkheid -slijmerige licht gele en witte afscheiding -lichtelijk verkouden -soms opeens koud -onrustig slapen Dit heb ik normaal nooit voor de dag dat ik ongesteld moet worden! Graag jullie reactie! Bedankt!! Groetjes!!
ik had ook wel een paar van deze symptomen..alleen had ik ze op en na NOD... wie weet! morgen lekker testen meid! succes!
Ik hoop het zo voor je! Het zou kunnen, maar ik weet ook uit eigen ervaring dat je lichaam nare spelletjes met je kan spelen als je dolgraag zwanger wil worden. Maar het lijken inderdaad wel"zwangerschapskwaaltjes Heb je ook al zere borsten. Ik hoop het in ieder geval voor je. Succes met testen!!!
Dank je wel voor jullie reacties! Ja ik heb ook pijnlijke borsten en dat is vandaag iets meer opmerkbaar geworden!! Ik ga morgen nog niet gelijk testen, wil dat doen als ik 2 of 3 dagen overtijd ben! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook pas postief getest toen ik 4 dagen overtijd was... Ik heb de testen 2v5 in huis, goede ervaring heb ik ervan gelezen hier!
Ik heb met een vroege test zaterdag al getest ( 2 dagen voor NOD) en die gaf negatief aan, vandaar dat ik het een aantal dagen de tijd wil geven, maar ik vind het zo spannend!! Zou het liefste toch al morgen testen!!!!
ahhh vandaar..morgen kan je 1 testje doen toch? het is je nod hihihi..nee hoor je hebt gelijk wacht iig tot je 1 dag overtijd bent
'Kwaaltjes' klinken inderdaad bekend. Ik heb er ook pas na NOD meer last van gekregen. Pijnlijke borsten heb ik absoluut nog niet trouwens (zat ik steeds op te wachten, ik dacht dat ik daaraan zou weten). Ik heb op NOD getest, en gelijk een donkere 2e streep! Maar goed, dat is ook bij ieder lichaam anders. Succes met wachten en op naar 2 streepjes!!!
Kwaaltjes klinken mij ook bekend. Ik heb met kv 2v5 4 dagen voor NOD al positief getest, dus ik zou gewoon lekker weer proberen hoor! Succes!!!
Ik lees dat je al een kindje hebt. Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook nooit ergens last van voor mijn NOD. Maar na de zwangerschap...poehhhh, alles lijkt veranderd! Voel nu van alles, constant! Ik hoop voor je dat het positief is!!!!
Hier ook een vreemd bedoeling. Afgelopen vrijdag was mijn nod, er kwam alleen niks. Nog een test gedaan en die was negatief. Ik heb last van jeukende borsten en ben moe, behoorlijk moe (kan ook zijn door mijn werk) Nu werd ik gisterochtend erg misselijk wakker, en dacht toen: ik ben te snel opgestaan of zo. Maar de misselijkheid en weeig gevoel bleef de hele dag. In de avond maar weer een test gedaan en die was weer negatief. Sinds vanmorgen geen misselijkheid maar lichte krampen onder in mijn buik, net of nod toch gaat door zetten. Toch nog maar weer afwachten, wat er gaat gebeuren en anders ga ik zaterdag nog een x testen. Zeer frustrerend. liefs anne
Helaas........... ik ben gisteren ondanks 2 weken aan symptomen toch ongesteld geworden.... Het is heel weinig en meer bruin dan rood, maar ik ga er nu maar vanuit dat onze eerste ronde niet gelukt is en we hopelijk volgende maand meer kans hebben! ----------------------------------------------------------------- Ik heb inderdaad al een kindje, alleen niet hier. Sam is vorig jaar na 6 maanden zwangerschap in mijn buik overleden. ( zwangerschapsvergiftiging) Ik heb mijn verhaal ook op het forum gezet bij de vlindertuin ( vlindertjes na 24 weken, lieve Sam, we missen je zo...)
Hallo, Ik heb een vraagje misschien dat jullie het weten. Ik heb het mirena spiraaltje. Een paar weken geleden heb ik een test gedaan negatief, waarom een test gedaan met een spiraaltje? Ik had al een lange tijd last van moeheid. In slaap vallen achter het stuur etc. De huisarts heeft eerst bloed onderzocht maar daar was niets afwijkends aan te vinden. Test was negatief. Nu een paar weken laten heb ik harde en gevoelige tepels, vind dit een beetje raar! Ook nu kan ik in de avond rond 21.00 uur naar bed gaan omdat ik moe ben en hoofdpijn heb. Gisteren wilden mijn vriend en ik seks maar op een gegeven moment kon het niet meer. Ik was al klaargekomen, meteen krampen in mijn onderbuik(heb dit nog nooit gehad!) toch geprobeerd of mijn vriend in mij kon maar dat deed zo'n pijn dat het meteen duidelijk was dat het einde oefening was. Ben na veel moeite opgestaan om naar de toilet te lopen, nog steeds veel pijn in de onderbuik. Ik heb na het douche een aleve (pijnstilling) ingenomen, ben toen op de fiets weggegaan was niet zo'n slim en fijn plannetje. Na ongeveer anderhalf uur stil op een stoel zitten was de pijn weg. Nu geen pijn meer maar wel gevoelig en nog steeds harde en gevoelige tepels. Heb wel een test thuis liggen maar wil mijn vriend geen valse hoop geven. Komt iemand dit bekend voor als voortekenen van zwangerschap??
Gisteren toch een test gedaan en was negatief. Mijn borsten zijn nu overal gevoelig niet alleen mijn tepels. Weet niet waar dit vandaan moet komen ipv een zwangerschap. Zou het toch kunnen ook al was de test negatief? Ik lees hier namelijk overal dat je een aantal dagen na nod zou moeten testen maar aangezien ik een spiraaltje heb heb ik geen menstruatie meer. Dus dit kan ik niet checken, wanneer ik dan zou moeten testen. Weet iemand wat ik kan/moet doen?
Hier nu 9 dagen overtijd. Ook last van gevoelige borsten, opgezwollen gevoel in mijn onderbuik, en af en toe een vlaag van misselijkheid. Nu heb ik bij 5 dagen overtijd negatief gestest, zou het toch kunnen zijn dat ik nu wel zwanger ben? En kan ik al gaan testen?
Ik kwam er pas na 5 weken achter, ik heb gewoon een maand gewacht nadat ik niet ongesteld werd, toen getest, en die was positief. je kan wel testen nu, maar dan zou het kunnen dat het HCG gehalte nog te laag is als ie negatief aangeeft, je kan ook gewoon naar je huisarts gaan en je verhaal doen, dan word er bloed afgenomen. Me vriendin had ook hetzelfde, alle testen die ze deed negatief, bij de huisarts bloed laten prikken bleek ze toch zwanger te zijn, alleen vlak daarna miskraam gehad helaas.. Dus als je het niet vertrouwt even langs de huisarts Suc6!
hmhm maar ik ben geen held in bloedprikken, bij mijn vorige zwangerschap ben ik flauw gevallen na de boel te hebben ondergekotst. Dus ik wacht het nog wel even rustig af. Inmiddels voor mij geen koffie, alcohol en andere dingen die slecht zijn. het zal afwchten worden
nou in ieder geval, wil ik je heeel erg veel suc6 wensen, ik hoop dat alles toch postief voor je uitpakt! Ik duim voor je
Hallo allemaal, ik zit met een vraag ik heb nu al een paar dagen last van; misselijkheid gevoelige tepels lichte buikkrampen onder in de buik elke ochtend al vroeg wakker ( maakt niet uit hoelaat ik ga slapen) snachts vaak wakker worden veel plassen hoofdpijn spierpijn in me onderrug en achterkant van me bovenbenen ( en heb niks overbelastend gedaan) het is een hele waslijst maar is de kans groot dat ik zwanger ben? want ze zegge ook dat je sgijnzwanger kunt zijn als je het graag wilt. maar kan dat ook met zoveel symptonen? vriendelijke groet, Gabiejhh