ik heb een week voordat k 'ongesteld'werd geklust.. ik heb een onregelmatige cyclus, het kan dus zijn dat ik een laat ei heb gehad. als het zo is dan zou ik dus 7 dagen erna toch een innesteling kunnen hebben? nou ik verloor de eerste 2 dagen weinig bloed, kon het met een maandverbandje af terwijl ik normaal echt veel verlies. 3e dag wel redelijk veel, 4e dag zo goed als over... normaal heb ik hevige pijn in mn buik als ik ongesteld moet worden, nu was het alleen een hele erge onderrugpijn en steken in mijn buik, ook in mijn liezen, trekt door naar mijn benen. mijn tepels zijn super gevoelig. is dit een gewone menstruatie of kan het een innesteling zijn? kan je dan ook echt bloed verliezen een paar dagen? het was rood bloed, eerste dag wel bruin(met geel dik slijm? nooit gehad..) ik merkte ook dag als ik naar de wc ging om te plassen er wat uit kwam, bloed dan(sorry voor de onsmakelijke details) maar als ik gewoon liep of bezig was met iets bijna niets.. dit is ook wel apart voor mij eigenlijk. mijn menstruatie is nu zo goed als afgelopen en nu begint de rugpijn weer erger te worden en steken in mijn buik en kramp in liezen en benen, echt vaag dit.. ik werd ook ineens vanacht wakker en heb veel honger en ben duizelig. geen hoofdpijn die ik normaal wel heb. ik heb een afspraak staan bij de dokter over paar weekjes, moet altijd op controle elk jaar omdat ik een streng dieet heb. kan ik het meteen even over die vage steken in mijn buik hebben, misschien is het een spastische darm ofzo maar ik denk het zelf niet.. wie heeft ook zo n innesteling gehad met redelijk wat bloedverlies?
heb je al een test gedaan? De verloskundige zei tegen mij dat het een innesteling kon zijn, maar bij mij was het helaas een vroege miskraam. Had wel positieve en licht positieve testen maar toen ik naar de verloskundige ging voor echo niets (meer) te zien. Ik zou dus even een test doen. Maar je moest deze week wel ongesteld worden toch? Dus miss is het gewoon je menstruatie.
ja moest wel ongesteld worden.. maar deze is gewoon zoveel lichter dan mijn normale menstruatie en nu ook zoveel steken in mijn buik en lies.. ik kan nog niet testen als dit mijn innesteling zou zijn denk ik he maar het kan inderdaad ook gewoon mijn menstruatie zijn en houdt mijn lichaam me weer lekker voor de gek. volgende ronde beter dan
je kan ip vanaf je NOD testen. Dus je zou het kunnen proberen. Weet je meteen waar je aan toe bent. Een innestelingsbloeding kan ook later komen dan de innesteling zelf begreep ik toen van de verloskundige.
Ik weet het niet precies hoor, maar is een innestelingsbloeding niet een stukje minder bloeding dan wat jij net beschreef? Ik dacht altijd dat dat meer om een beetje ging.. Of is dat bij iedereen verschillend? Hoewel het wel zou kunnen hoor een innesteling, als je een laat ei hebt gehad tenminste! Ik hoop het voor je meid! Had je vorige maand ook niet een 'rare' menstruatie?? Ik ben benieuwd wat het bij mij gaat doen... vorige maand 9 dagen ongi geweest!!!! En het zit er aan te komen nu,hopelijk niet 9 dagen haha!!!! Succes bij je HA! Ik zou het in ieder geval even op tafel gooien!
Bij mij is het zo gelopen als hierboven beschreven. Te vroeg voor mijn od. Ik was op vakantie en dacht misschien in de war. Tampon in gehad maar na een paar uur een beetje rood ( niet normaal) meestal erg veel bloed. Dagen daarna (3) hetzelfde beetje rood bloed verlies. De 4 de dag wat meer bloed en dacht toen zou het nou echt doorzetten. Maar de dag daarna was alles weg. Dat was op een vrijdag. Zondag bij thuiskomst een test gedaan en hoppa een streep. ( heel licht) even afwachten ik dacht misschien gaat het niet hellemaal goed. Die dinsdag erna weer beetje bloed. Woensdag weer test gedaan en toen een knal test!!!! Dikke streep!!! Nu is Puck 8 maanden oud (een kerngezonde dochter)
ja zoiets was t bij mij ook, gewoon veel minder eigenlijk! ik had soms voldoende aan een wc papiertje heb zo n pijn in mn onderrug terwijl het voorbij is.. en zeurende pijn in kuiten en benen. ook heb ik steken in mn liezen en ben ik emotioneel. ik heb ook veel bultjes op mijn tepelhof valt me op, en veel blauwe aders erheen.. kunnen dit symptomen zijn? wat had jij voor symptomen?
bij mij was het wel de dag van NOD, dat wel.. maar had wel een late eisprong volgens mij!precies 7 dagen erna 'ongesteld'
Nou ik was op ski vakantie dus ik weet niet of het door de hoogte komt of door zwanger zijn.. Ik was moe en in de liften duizelig. Wat ik wel had (ook toen ik weer thuis was ) dat ik mijn eigen hartslag hoorden! En de gewonen dingen als tepels pijnlijk en moe moe moe. Dat bloeden vond ik maar niks dacht misschien is het wel niet goed. Ik had dat namelijk niet bij mijn andere dochters. Ik heb er 3 wel was alles weer als of het voor het eerst was. Mijn andere dochters zijn 16 en 14 dus het was wel wat jaren geleden ik was bij de laatste zwangerschap 36 jaar en vandaar ook een beetje bezord.
dat had ik nu net ook! dat ik mijn hartslag even in mijn keel hoorde, dacht ik krijg een hartaanval ofzo! moe ben ik niet echt, wel savonds en in de ochtend! maar die bultjes rond mijn tepels zijn er veel meer dan normaal en die blauwe aders dan.. kan ik nu eventueel testen dan? ook als dit een innesteling zou zijn? dan is het nog te vroeg om te testen denk ik?
De symptomen klinken er wel naar hoor meis, en je hebt zo'n soort syndroom he dat zwangere vrouwen bloedverlies hebben elke maand als ze ongi zouden zijn. Ik zou gewoon ff testen! Succes!!!
Zou ik ook doen. Nog even een vraagje.. Heb je wel eens temp bijgehouden? Je zou dan kunnen weten of dat je ongi was. Ik wist namelijk dat ik nog voor mijn ongi zat aangezien mijn temp nog niet gedaald was.
nee temp heb ik niet bijgehouden nee.. ik ga morgenochtend een testje doen.. mr rock, hoe is het met jou? nog getest deze maand? hopelijk heb je deze maand meer geluk.
vanavond op de bank gelegen met enorme pijn in mijn onderrug en trekt door naar mn benen en kuiten, echt een zeurende spierpijn ofzo, ik word er gek van! morgenochtend testen.. maar heb zo n gevoel dat hij toch weer negatief wordt ondanks dat ik me zwanger voel.
ik had ook een negatieve test, er stond wel een pennenstreepje maar dat zie ik als negatief bij die kv testen 2 voor 5. op naar de volgende ronde!
Die pennenstreepjes heb jij al vaker gehad toch? Vreemde testen Ik had het vorige maand bij een test van het dirx huismerk En toch gewoon ongi.. ga er maar vanuit dat ik nooit zwanger ben geweest want de cb gaf niet aan. KV 2 V 5 waren bij mij spierwit!
ja en weet je wat het rare is , loop constant met lage rugpijn en pijnlijke borsten en heb nu weer bruinverlies, heel klein beetje, en ook rose met slijm(sorry voor details). mja, ik zal het allemaal tegen de dokter zeggen
Ja die symptomen zijn ook een beetje raar inderdaad voor de fase van je cyclus waar je nu in zit Wanneer ga je naar de HA?
ga naar t ziekenhuis.. heb daar n afspraak. ik moest er soiezo heen voor mn ziekte(coeliakie), kan ik meteen alles uitleggen. ik zal wel niet zwanger zijn maar ik voel me gewoon raar en mijn buik is ook net een balonnetje, pas sommige broeken niet meer.. en die rugpijn word ik gek van. ook heb ik het ijskoud! stel dat dit een innesteling is geweest wanneer zou ik dan eigenlijk kunnen testen? ik ging uit van cyclus van 28 dagen maar stel dat dit er eentje is van 32 of 33(die heb ik ook gehad), ja dan wordt het een ander verhaal en was het misschien die innesteling,misschien was t te vroeg om te testen als het zo zou zijn. en misschien maak ik mezelf ook wel helemaal gek hoor maar heb wel veel kwaaltjes. ik verlies nog steeds hele kleine beetje donkerbruine afscheiding, heel raar want bij mij stopt het bloeden altijd na paar dagen en dan beetje bruin en meteen over.. en nu gaat het bruin gewoon door dus..maar geen krampen, alleen die lage rugpijn en steken in mn liesjes. ingewikkeld geval ben ik he? misschien wil ik het wel te graag ofzo, ik weet t ook niet meer..