Zijn dit bekende symptomen voor een zwangerschap???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door WendyenRyan, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Gabie:
    hey meis, wat vervelend al die kwaaltjes hey!
    als je zekerheid wilt dan moet je gewoon echt even een test doen, word je wel ongesteld gewoon of niet meer?
    Het kan inderdaad dat je schijnzwanger kunt raken, als je TE graag wil, dat klopt.
    Maar je merkt wel verschil tussen schijn en echt;)
    Weet alleen even niet meer wat het was, volgens mij bij schijn maakt je lichaam geen HCG hormoon aan, en bij echte zwangerschappen wel.
    Heel veel suc6, niets is beter dan een test!

Groetjes, en ik hoor het wel;)

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier nog steeds niet ongesteld, net een test gekocht en probeer morgenochtend weer te testen.

Vandaag zijn de kwaaltjes:
    - hoofdpijn
    - opgeblazen gevoel
    - pijnlijke borsten (vooral de rechter)
    - Vanochtend misselijk
    - en heb het nu stervend koud (lig al onder dekbed met kruik).

Zucht wat is wachten en onzekerheid soms vermoeiend...

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Mama van 2: Ook jij heel veel succes, ik zou gewoon blijven testen, of als de test niet zwanger aangeeft en je het nog niet vertrouwt, gewoon bij de huisarts bloedprikken;)

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Het kan inderdaad schijnzwanger zijn.. als je (wat Miracle1990 zegt) TE graag wilt.. ik denk dat ik daar ook last van heb :S

Ik heb sinds zaterdag (zo af en aan) ontzettend pijn in me onderbuik, vanmorgen dacht ik echt dat ik door de grond ging, steken, ik kon niet eens blijven staan. nu heb ik nergens last van
    laatste dagen ook hoofdpijn duizelig vreetbuien :S

me menstruatie komt ook pas over 1.5 week.

Ik denk ook niet dat ik zwanger ben aangezien het zaad van mijn vriend niet goed is (3 weken geleden achtergekomen) we hebben wel geklust, mensen zeggen: er hoeft maar 1 goeie bij te zitten, maarja die geloof ik even niet meer :)

Nou voor jou dan maar toch even testen dan weet je het zeker.. die onzekerheid is ook niets he! succes en laat je het weten ?

liefs

5. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen dames,
    ook ik ben schijnzwanger geweest een jaar of 2 terug, nou ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was, een cub maat groter, troebele urine, opgebazen gevoel, krampjes, donkere tepelhoven etc.
    Ik wist echt niet dat je eigen lichaam je zo voor de gek kon houden, en ik was er niet eens mee bezig.

greetzz phoenix

6. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon ff testen meis.

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier zit er nog ene.
    Een tijdje terug dachten we dat ik zwanger was maar helaas, ik heb toen een menstruatie overgeslagen :(
    Deze maand is het weer spannend, dag voor de eisprong (10 augustus) "gehobbied" en de dag erna behoorlijke buikpijn, ik kon niet recht oplopen.
    Het was toen alleen maar verdraaglijk als ik bleef zitten. (dit is na een paar uur wel overgegaan)
    Diezelfde dag begon ik behoorlijk last van mijn borsten te krijgen, erg pijnlijk en gevoelig.
    Tot op heden heb ik nog pijnlijke en opgezette borsten (het lijken wel siliconenborsten op het moment...).
    En afgelopen dinsdag had ik zulke buikpijn en rugpijn dat ik het gevoel had dat ik ongesteld moest worden maar ik moet pas ongesteld worden rond de 29ste.
    De buikpijn komt nu met vlagen maar de rugpijn blijft.
    Ik hoop dat het deze keer raak is, maar goed ik moet afwachten tot het einde van de maand pfff.....

8. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Nou...
    Ook hier een enge man en een enge buik.
    Haha, dat klinkt wat raar, maar man zei gisteren dat mijn buik wat dikker leek. En bovendien heb ik zelf al de hele tijd een 'pijnlijk' gevoel in mijn onderbuik. Eigenlijk al wel een week, soms deed het echt pijn dat ik even moest gaan zitten. En als ik onder op mijn buik voel, is het echt gevoelig.
    Aan menstruaties kan ik eigenlijk helemaal niks afvoelen. Want ben sinds de zwangerschap nog maar 2x heel minimaal ongesteld geweest. Technisch gesproken zou er wel een klein kansje inzitten. Maar heb eigenlijk ook niet echt zin om te testen. Ben bang voor beide uitslagen. Bang voor teleurstelling van een negatieve uitslag (heb al vaker getest), maar ook beetje bang voor positieve uitslag, omdat er dan weer heel wat moet veranderen hier.

Deel Deze Pagina